دانلود ترجمه مقاله تاثیر رضایتمندی شغلی در رابطه بین برتری تجاری و OCB
ترجمه فارسی مقاله نقش رضایتمندی شغلی در رابطه بین برتری تجاری و OCB
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : نقش رضایتمندی شغلی در رابطه بین برتری تجاری و OCB |
هدف اصلی بررسی این بود تا رابطه بین رهبری ، مدیریت از طریق واقعیت ، بهبود دایمی را ارزیابی نماید که کل کار یک فرآیند ، مدیریت مردم محور ، کار تیمی کارکنان خط مقدم هتل های سه و چهار ستاره در تهران می باشد و همچنین رابطه رضایتمندی شغلی با رفتاری شهروندی سازمانی می باشد . بررسی شامل ۳۱۴ پرسشنامه بود که از کارکنان اصلی اجرایی هتل های تهران جمع آوری شده بودند . داده ها با استفاده ا PLS تحلیل گردیدند تا روابط بین شیوه های برتری تجاری همراه با رضایتمندی شغلی و رفتار سازمانی ارزیابی گردند .
داشتن پرسشنامه های پذیرفته شده در این تحقیق باعث گردید تا موضوعی مورد بررسی قرار گرفته شود که تنها رهبری و کار تیمی تاثیر غیر قابل توجهی در رضایتمندی شغلی کارکنان اصلی داشته اند که در حال کار در هتل های سه ، چهار و پنج ستاره تهران بودند که منجر به رفتار شهروندی سازمانی گردیدند . انواع پیچیدگی های برای مدیران هتل ، سیاستمداران و سیاست گذاران ایران در این این بررسی نشان داده می شود تا به سطوح بالاتر رضایتمندی شغلی و همچنین رفتار های شهروندی سازمانی در هتل هایشان دست یابند . |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Role of Job Satisfaction in the relationship of Business Excellence and OCB |
The main aim of the study was to evaluate the relationship between leadership, management by fact, continuous improvement, all work is process, people based management, teamwork with job satisfaction of the frontline employees of 3, 4 and 5 star hotels in Tehran, as well as the relationship of the job satisfaction with the organizational citizenship behavior. The study contained 314 questionnaires which were collected from the frontline employees of the hotels in Tehran. The data were analyzed using PLS in order to evaluate the relationships between the business excellence practices with job satisfaction and organizational citizenship behavior.
Having adopted the questionnaires it has been investigated that only leadership and teamwork had non-significant effect on job satisfaction of the frontline employees working in three, four and five star hotels of Tehran that led to organizational citizenship behavior. The study suggests various implications for the hotel managers, politicians and policy makers of Iran, in order to achieve higher levels of job satisfaction as well as organizational citizenship behaviors in their hotels. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: نقش رضایتمندی شغلی در رابطه بین برتری تجاری و OCB: صنعت هتلداری ایران |
|
عنوان انگلیسی: Role of Job Satisfaction in the relationship of Business Excellence and OCB: Iranian Hospitality Industry |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۵ |
سال انتشار : 2014 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7420 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 662.88Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت هتلداری، مدیریت عملکرد، مدیریت اجرایی و مدیریت کسب و کار |
|
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری – Social and Behavioral Sciences | |
دانشگاه: دانشکده گردشگری و مدیریت هتلداری Gazimagusa، ترکیه |
|
کلمات کلیدی: شیوه های برتری تجاری، رضایتمندی شغلی، رفتار رهبری سازمانی، ایران، هتل ها | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.