دانلود ترجمه مقاله سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر
ترجمه فارسی مقاله بررسی سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بررسی سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر |
ترمینال های (پایانه) کانتینری به خاطر نیرویهایی نظیر ائتلاف های استراتژیک، خصوصی سازی، پس کرانه های همپوشان و اپراتورهای ترمینال جهانی، با رقابت شدید و محیطی دائماً در حال تغییر مواجه شده اند. برای توجیه هزینه های بالای سرمایه گذاری و بهره برداری و رسیدن به سودآوری، ترمینال های کانتینری بایستی به حجم بار (کالای) رضایت بخشی برسند. عملاً، سرمایه گذاریهای فیزیکی و همکاری میان بنادر راههای فعلی مبارزه بنادر به نیروهای جدید در بازار حمل و نقل کانتینری به حساب می آیند.
به علاوه، یکی از عوامل مهم برای بندر جهت تضمین جریانات کافی، وفاداری مشتری می باشد. این مطالعه، تاثیرات تاکتیک های بازاریابی رابطه مند (رابطه ای) بر شاخص های (نشانگر) عملکرد مالی و غیر مالی ترمینال های کانتینری را بررسی نمود. داده های مورد نظر از ۲۴ ترمینال کانتینری واقع در ترکیه (۱۳۴ پاسخ) جمع آوری و از طریق مدلسازی معادله ساختاری چند سطحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس یافته های بدست آمده، نتیجه اصلی ما آن است که هرچه بندر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند را بیشتر پیاده کند، به همان نسبت کیفیت ارتباط با مشتری بالاتر است، که در ادامه ازآن به عنوان عملکرد ارتباط با مشتری، و متعاقباً عملکرد مالی نام برده می شود. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Does it really worth investing in relationship marketing for a port business? |
Container terminals have been facing intense competition and continuously changing environment due to some forces such as strategic alliances, privatization, overlapping hinterlands, and global terminal operators. To justify high investment and operation costs and to achieve profitability container terminals must attain satisfactory cargo volumes. Practically, physical investments and cooperation among ports are current ways that ports struggle with new forces in the container transportation market. In addition, customer loyalty is an important asset for a port to ensure adequate flows.
This study investigated the impacts of relationship marketing tactics on container terminals’ financial and non-financial performance indicators. The data was collected from 24 container terminals located in Turkey (134 responses) and analyzed through multilevel structural equation modeling. Based on the results our core conclusion is that the more a port implements relational marketing tactics, the higher the quality of the relationship with the customer, which then returns to it as the performance of the customer relationship and consequently the financial performance. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: آیا سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر، واقعاً ارزشمند است؟ |
|
عنوان انگلیسی: Does it really worth investing in relationship marketing for a port business? |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 |
سال انتشار : 2019 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | کد محصول : 9515 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 888.43Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی و مدیریت کسب و کار |
|
مجله: مطالعات موردی در مورد سیاست حمل و نقل – Case Studies on Transport Policy | |
دانشگاه: دانشگاه دوکوز ایلول دریایی، گروه لجستیک، ازمیر، ترکیه |
|
کلمات کلیدی: بازاریابی رابطه مند (رابطه ای)، بازاریابی خدمات بندر، ارتباط با مشتری بندر، عملکرد مالی بندر، عملکرد بندر | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است |
.
.
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.