ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله سنجش رضایت از کیفیت در تجارت الکترونیک میان مشتریان رابطه ای و معامله ای

ترجمه فارسی مقاله مقایسه رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک

مقاله ترجمه شده مقایسه رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت کیفیت و بهره وری، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی A comparison of quality satisfaction between transactional and relational customers in e-commerce

خرید ترجمه فارسی مقاله مقایسه رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  مقایسه رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک
هدف- هدف این مقاله ، سنجش رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک است، همچنین این پژوهش تاثیر تعدیل کننده کنترل درک شده و لذت درک شده روی رضایت از کیفیت را بررسی می کند.

طرح-روش-رویکرد- تحلیل های چند متغیره واریانس و ANOVA دو راهه ، جهت آزمون فرضیه های مطالعه صورت پذیرفت. نمونه ها شامل ۴۷۰ دانشجو در آمریکای شمال شرقی بود که یک نظرسنجی online روی آنها مدیریت شد.

یافته ها – نتایج نشان می دهد که رضایت از کیفیت سیستم برای مشتریان معامله ای مهمتر است اما رضایت از کیفیت خدمات و اطلاعات ، برای مشتریان رابطه ای مهمتر است. بعلاوه ، کنترل درک شده و لذت درک شده به طور جزیی رضایت از کیفیت را میان مشتریان رابطه ای و معامله ای تعدیل می سازد.

محدودیت ها و مفهوم های تحقیق- یک محدودیت این است که یک گروه دانش آموز به عنوان نمونه انتخاب می شود. این مطالعه ادراک رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک را بررسی می کند.

مفاهیم عملی – متخصصان بایستی کیفیت خدمات برای مطابقت با انواع مختلف مشتریان را درنظر بگیرند. در حالی که یک طرح سیستم با کیفیت برای مشتریان جدید بهتر است، حمایت خدماتی و اطلاعاتی با کیفیت برای مشتریان وفادار مفید می باشد. در هرصورت، اگر مشتریان وفادار دارای درجه بالاتری از کنترل درک شده باشند ، آنها ممکن است به رضایت از کیفیت سیستم نیز ، حساس تر باشند. به طور مشابه ، اگر مشتریان جدید دارای درجه بالاتری از کنترل درک شده یا لذت درک شده باشند ، آنها ممکن است به رضایت از کیفیت اطلاعات حساس تر باشند.

اصالت/ ارزش- این مطالعه به دانش ما در خصوص رضایت از کیفیت برای مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک کمک می کند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 A comparison of quality satisfaction between transactional and relational customers in e-commerce
 Purpose – The purpose of this paper is to examine quality satisfaction between transactional and relational customers in e-commerce, and it also explores the moderating effect of perceived control and perceived enjoyment on quality satisfaction.

Design/methodology/approach – Multivariate analysis of variance and two-way ANOVA were conducted to test the study hypotheses. The samples include 470 university students in the northeastern USA to whom an online survey was administered.

Findings – Results show that system quality satisfaction is more significant for transactional customers, but information quality and service quality satisfactions are more important for relational customers. Moreover, perceived control and perceived enjoyment partially moderate quality satisfaction between transactional and relational customers. Research limitations/implications – One limitation is that a student cohort is selected as the sample. This study verifies the understanding of quality satisfaction between transactional and relational customers in e-commerce.

Practical implications – Practitioners shall consider the quality of services for fitting different types of customers. While a high-quality system design is better for new customers, high-quality information and service support is helpful for loyal customers. However, if loyal customers have a high degree of perceived control, they may also be more sensitive to system quality satisfaction. Similarly, if new customers have a high degree of perceived control or a high degree of perceived enjoyment, they may be more sensitive to information quality satisfaction.

Originality/value – This study contributes to the knowledge regarding quality satisfaction for transactional and relational customers in e-commerce.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی:  مقایسه رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک
عنوان انگلیسی:  A comparison of quality satisfaction between transactional and relational customers in e-commerce
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  17 تعداد صفحات ترجمه فارسی :  20
سال انتشار :  2013
نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول :  8068 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل :  936.43Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله:  بازاریابی، مدیریت کیفیت و بهره وری، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک
مجله:  مجله مدیریت کیفیت جامع – The TQM Journal
دانشگاه:  گروه علوم کامپیوتر و مدیریت اطلاعات، دانشگاه پراویدنس، تایوان
کلمات کلیدی:  تجارت الکترونیک، کنترل درک شده، لذت درک شده، رضایت از کیفیت، مشتریان رابطه ای، مشتریان معامله ای
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی A comparison of quality satisfaction between transactional and relational customers in e-commerce

خرید ترجمه فارسی مقاله مقایسه رضایت از کیفیت میان مشتریان رابطه ای و معامله ای در تجارت الکترونیک

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا