ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تاثیر فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری

ترجمه فارسی مقاله نقش فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری

مقاله ترجمه شده نقش فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت منابع انسانی و بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of meta-perceptions in customer complaining behavior

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  نقش فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری
هدف: هدف این مطالعه اثبات این است که فراادراک ها نقش مهمی در قصد شکایت مستقیم مشتری دارند.

طراحی/ روش/ رویکرد: در مطالعه اکتشافی، ما اقدام به شناسایی انواع مختلف فرا ادراک ها پرداختیم. در یک آزمایش مبتنی بر سناریو، اثر متقابل عدم خدمات رسانی و شدت ضعف خدمات رسانی ادراک شده بر روی فرا ارداک و قصد شکایت مستقیم تست شد.

یافته ها: بعد از تجربه ضعف در خدماتر سانی، مشتریان هر دو فرا ادراک های منفی و مثبت را تشدید کردند. بسته به چگونگی نسبت دادن ضعف خدمات رسانی و ادراک از بزرگی ضعف خدمات رسانی، آن ها اقدام به ارزیابی این فرا ارداک ها کردند که تعیین کننده اقدامات بعدی آن هاست.

اهمیت و محدودیت های تحقیق: استفاده از سناریو های فرضی ممکن است نشان دهنده غنای خدمات واقعی نباشند. این مطالعه محدود به زمینه ضعف خدمات است: اتصال کابل تلویزیون و رزور رستوران

اهمیت کاربردی: مدیران خدماتی باید اقدام به طراحی راهبرد های بازاریابی برای افزایش تصویر اجتماعی مثبت برای مشتریان مربوط به شکایت ها کنند.

اصلیت-ارزش: این مطالعه یک توجیه و توضیح حدید را ارایه می کند طوری که برخی از مشتریان به طور مستقیم در رفتار شکایت امیز مستقیم به دلیل فرا ادراک هایی که طی ضعف خدماتی تجربه می کنند شرکت نمی کنند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The role of meta-perceptions in customer complaining behavior
 Purpose – This study aims to demonstrate that meta-perceptions play a contributing role in customers’ direct complaint intention.

Design/methodology/approach – In an exploratory study, we identified different types of meta-perceptions. In a scenario-based experiment, we tested the interaction effect of service failure attribution and the perceived service failure severity on meta-perceptions and direct complaint intention.

Findings – After experiencing service failure, customers amplify both positive and negative meta-perceptions. Depending on how customers attribute the service failure and perceive the magnitude of service failure, they evaluate these meta-perceptions differently which then determine their subsequent actions.

Research limitations/implications – The use of hypothetical scenarios may not capture the richness of an actual service encounter. The study is limited to two service failure contexts: cable TV connection and restaurant booking.

Practical implications – Service managers should design marketing strategies that can elevate customers’ positive social image associated with voicing complaints.

Originality/value – This study offers a new explanation, in that some customers do not engage in direct complaining behavior owing to meta-perceptions that they develop during service failure.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: نقش فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری
عنوان انگلیسی:  The role of meta-perceptions in customer complaining behavior
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  22 تعداد صفحات ترجمه فارسی :  20
سال انتشار :  2013
نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول :  9127
رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل :  0.99Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله:  مدیریت منابع انسانی و بازاریابی
مجله:  مجله اروپایی بازاریابی – European Journal of Marketing
دانشگاه:  گروه بازاریابی، دانشگاه موناش، کالفیلد شرق، استرالیا
کلمات کلیدی:  رفتار شکایت آمیز، قصد شکایت، فرا ادراک ها، خصوصیات ضعف خدماتی، شدت ضعف خدمات
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of meta-perceptions in customer complaining behavior

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش فرا ادراک در رفتار شکایت آمیز مشتری

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا