ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری

ترجمه فارسی مقاله تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری

مقاله ترجمه شده تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation

خرید ترجمه فارسی مقاله تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری
 این مطالعه بررسی می‌کند که چطور سیستم‌های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) از فرآیندهای ایجاد دانش مشتری، شامل روابط، برون‌سازی، ترکیب و درون‌سازی اجتماعی، حمایت کند. سیستم‌های CRM به دسته‌های همکاری، عملیاتی و تحلیلی تقسیم شده‌اند. تحلیلی از کاربردهای CRM در سه سازمان نشان می‌دهد که سیستم‌های تحلیلی با قدرت زیادی فرآیند ترکیب را پشتیبانی می‌کنند.

سیستم‌های همکاری بیشترین پشتیبانی را از برون‌سازی دارند. سیستم‌های عملیاتی روابط اجتماعی با مشتری را تسریع می‌کنند، در حالی که سیستم‌های همکاری برای روابط اجتماعی داخل یک سازمان استفاده می‌شوند. سیستم‌های تحلیلی و همکاری هردو از فرآیند درون‌سازی با ارائه فرصت‌های یادگیری پشتیبانی می‌کنند. روابط سه جانبه بین سیستم‌های CRM، انواع دانش مشتری و فرآیندهای ایجاد دانش هم بررسی شده‌اند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation
 This study explores how customer relationship management (CRM) systems support customer knowledge creation processes [48], including socialization, externalization, combination and internalization. CRM systems are categorized as collaborative, operational and analytical. An analysis of CRM applications in three organizations reveals that analytical systems strongly support the combination process.

Collaborative systems provide the greatest support for externalization. Operational systems facilitate socialization with customers, while collaborative systems are used for socialization within an organization. Collaborative and analytical systems both support the internalization process by providing learning opportunities. Three-way interactions among CRM systems, types of customer knowledge, and knowledge creation processes are explored.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) در ایجاد دانش مشتری
عنوان انگلیسی:  Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۳۳
سال انتشار : 2014 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7241 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.90Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله: مدیریت و اطلاعات – Information & Management
دانشگاه: دانشکده تجارت، دانشگاه کویینز کانادا
کلمات کلیدی:  مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، دانش مشتری، ایجاد دانش، تئوری ایجاد دانش سازمانی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation

خرید ترجمه فارسی مقاله تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا