ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مختلط

ترجمه فارسی مقاله مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط

مقاله ترجمه شده مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی A comparison of social media marketing between B2B, B2C and mixed business models

خرید ترجمه فارسی مقاله مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط 
این مقاله، فرضیه های ضمنی موجود در متون مربوطه را بررسی می کند که نشان می دهند که استفاده از رسانه های اجتماعی در شرکت های تجارت به تجارت (B2B) اساسا متفاوت از متون تجارت به مشتری (B2C) است. چرخه مشارکت مشتری Sashi (2012) برای مقایسه رفتارهای سازمانی در ارتباط با بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدل های تجارت B2B، B2C، مخلوط B2B / B2C و B2B2C استفاده می شود. با استفاده از ۴۴۹ پاسخ به یک نظرسنجی اکتشافی، ما به وضوح تفاوت در استفاده از رسانه های اجتماعی و اهمیت درک آن به عنوان یک کانال ارتباطی را مشخص می کنیم.

به ویژه ما تفاوت های متمایز در رابطه بین اهمیت رسانه های اجتماعی و تأثیر ادراک بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدل های کسب و کار را مشخص می کنیم. نتایج ما نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی B2B، متمایز از روش های کسب و کار B2C، مخلوط و B2B2C است. به طور خاص، اعضای سازمان B2B دریافتند که رسانه های اجتماعی دارای اثربخشی کلی کمتری به عنوان یک کانال است و نسبت به سایر مدل های تجارت، اهمیت کمتری برای استفاده در روابط دارد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

A comparison of social media marketing between B2B, B2C and mixed business models 

This paper explores the implicit assumption in the growing body of literature that social media usage is fundamentally different in business-to-business (B2B) companies than in the extant business-to-consumer (B2C) literature. Sashi’s (2012) customer engagement cycle is utilized to compare organizational practices in relation to social media marketing in B2B, B2C, Mixed B2B/B2C and B2B2C business models. Utilizing 449 responses to an exploratory panel based survey instrument, we clearly identify differences in social media usage and its perceived importance as a communications channel.

In particular we identify distinct differences in the relationship between social media importance and the perceived effectiveness of social media marketing across business models. Our results indicate that B2B social media usage is distinct from B2C, Mixed and B2B2C business model approaches. Specifically B2B organizational members perceive social media to have a lower overall effectiveness as a channel and identify it as less important for relationship oriented usage than other business models.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط
عنوان انگلیسی:  A comparison of social media marketing between B2B, B2C and mixed business models
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  11 تعداد صفحات ترجمه فارسی :  33 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : ۲۰۱۹ نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : ۱۰۳۳۴ رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : ۴٫۰۳Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی – Industrial Marketing Management
دانشگاه: دانشگاه کاونتری ، انگلستان
کلمات کلیدی:  رسانه های اجتماعی، مدیریت کانال، بازاریابی تجارت به تجارت، بازاریابی B2B2C، اثربخشی کانال
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی A comparison of social media marketing between B2B, B2C and mixed business models
خرید ترجمه فارسی مقاله مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط 

 .

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا