ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند

ترجمه فارسی مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند : تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف

مقاله ترجمه شده مواجهه با روند سادگی لوگوی برند مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی، بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Facing a Trend of Brand Logo Simplicity

خرید ترجمه فارسی مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  مواجهه با روند سادگی لوگوی برند
تحقیقات نشان داده که تجربه روان‌بودن بر قصد خرید مواد غذایی تاثیرگذار بوده اما هیچ مطالعه ای به بررسی نحوه تاثیرگذاری انتقال حس روان‌بودن توسط لوگوی برند بر مصرف واقعی مواد غذایی نپرداخته است. در دو آزمایش، ما به ارزیابی نحوه مواجهه با تاثیر لوگوی برند ساده در برابر پیچیده بر مصرف مواد غذایی پرداختیم.

مطالعه ۱ نشان می دهد که افراد محصولی با لوگوی ساده و مسطح را بیشتر از محصولی با لوگوی پیچیده غیرمسطح مصرف می کنند. مطالعه ۲ ماهیت کالا را به عنوان یک تعدیل کننده مهم در این اثر به تصویر می کشد: در حالی که برای محصولات غیرمعتبر لوگوی برند ساده باعث افزایش مصرف می گردد، برای محصولات غذایی معتبر عکس این حالت رخ می دهد. به طور کلی، در حالی که اصل یافته ها با مطالعه قبلی درباره اثرات روان‌بودن در حوزه مواد غذایی همخوانی دارد، این تحقیق شواهدی ارائه می نماید دال بر اینکه طرح لوگوی برند از پتانسیل تاثیرگذاری بر مصرف مواد غذایی برخوردار است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

Facing a Trend of Brand Logo Simplicity 

Research has shown that the experience of fluency influences buying intentions of food products, but no study has examined how brand logos transferring a feeling of fluency might impact actual food intake. In two experiments, we assess how exposure to simple versus complex brand logos impacts food consumption.

Study 1 shows that individuals consume more from a product which features a simple, flat logo compared to a product that features a complex, non-flat logo. Study 2 depicts the nature of the product as an important moderator in this effect: while for non-prestigious products simple brand logos increase consumption, the opposite occurs for prestigious food products. Overall, while the tenet of the findings is consistent with earlier work on fluency effects within the food domain, this research provides evidence that brand logo design has the potential to impact actual food intake.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: مواجهه با روند سادگی لوگوی برند: تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف
عنوان انگلیسی:  Facing a Trend of Brand Logo Simplicity: The Impact of Brand Logo Design on Consumption
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  29 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۳ (۴ صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : ۲۰۱۹ نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : ۱۰۴۶۶ رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : ۴٫۷۵Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت 
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله: کیفیت و ترجیحات غذایی – Food Quality and Preference
دانشگاه: دانشگاه ماستریخت، گروه بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین، هلند
کلمات کلیدی:  لوگوی برند، طرح ساده، مصرف، روان‌بودن پردازش، وجهه یا اعتبار، مصرف مواد غذایی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Facing a Trend of Brand Logo Simplicity
خرید ترجمه فارسی مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند

 .

مطالب مرتبط:

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا