ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تاثیر ناظران در رفتار آوایی کارکنان

ترجمه فارسی مقاله نقش ناظران در رفتار آوایی کارکنان 

مقاله ترجمه شده نقش ناظران در رفتار آوایی کارکنان مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کسب و کار و مدیریت منابع انسانی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of supervisors on employees’ voice behavior

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش ناظران در رفتار آوایی کارکنان 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  نقش ناظران در رفتار آوایی کارکنان 
هدف – با توجه به نظریه یادگیری اجتماعی و نظریه پردازش اطلاعات اجتماعی، هدف این مطالعه بررسی نحوۀ ادراک رفتار آوایی ناظران در ارتباط با رفتار آوایی کارکنان خود به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با اعتماد به ناظران است. به طور خاص، این مطالعه نقش تعدیلی جنسیت را در ارتباط میان اعتماد به ناظر و رفتار آوایی کارکنان بررسی می کند. علاوه بر این، این مطالعه نشان می دهد که جنسیت تأثیر غیرمستقیم رفتار آوایی ناظران را بر رفتار آوایی کارکنان از طریق اعتماد به ناظر تعدیل می کند.

طرح/روش شناسی/رویکرد – این فرضیه پیشنهاد با استفاده از تحلیل های رگرسیون سلسله مراتبی و پروسه کلان هایز بررسی شد.

یافته ها – نتایج نشان می دهند که رفتار آوایی ناظران به شکلی مثبت به رفتار آوایی کارکنان و اعتماد به ناظران در ارتباط است. به طور ویژه، میانجی ارتباط میان رفتار آوایی ناظران و رفتار آوایی کارکنان آنها است. علاوه بر این، ارتباط میان اعتماد به ناظر و رفتار آوایی کارکنان در کارکنان زن بیشتر است.

اصالت/ارزش – مطالعه حاضر درک کارکنان را از رفتار آوایی ناظران بررسی می کند که این رفتار کارکنان را در جهت ارتقا تشویق می کند، بدین‌وسیله درکی دقیق از فاکتورهایی را ارائه می کند که رفتار آوایی کارکنان را آسان می کند. به طور خاص، این مطالعه درک چگونگی و چرایی درک کارکنان از رفتار آوایی ناظران را در ارتباط با رفتار آوایی کارکنان با بررسی فاکتورهای میانجی و تعدیلی بهبود می بخشد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The role of supervisors on employees’ voice behavior
Purpose – Drawing on social learning theory and social information processing theory, the purpose of this study is to examine how perceived supervisor’s voice behavior relates to employees’ own voice behavior both directly and indirectly through trust in supervisor. In particular, this study also investigates the moderating role of gender in the relationship between trust in supervisor and employee voice behavior. Further, this study proposes that gender moderates the indirect effect of perceived supervisor’s voice behavior on employee voice behavior via trust in supervisor.

Design/methodology/approach – The proposed hypothesis was tested by using hierarchical regression analyses and Hayes’ PROCESS macro.

Findings – The results show that perceived supervisor’s voice behavior is positively related to an employee’s own voice behavior and trust in supervisors. In particular, trust in supervisors mediates the relationship between perceived supervisor’s voice behavior and employee’s own voice behavior. Additionally, the relationship between trust in supervisor and employees’ voice behavior was stronger for female employees.

Originality/value – The current study investigates employees’ perception of immediate supervisor’s voice behavior that encourages employees to speak up, thereby providing a more nuanced understanding of the factors that facilitate employee voice behavior. In particular, this study advances the understanding of how and why employees’ perception of supervisors’ voice behavior relates to employees’ voice behavior by examining the mediating and moderating factors.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: نقش ناظران در رفتار آوایی کارکنان 
عنوان انگلیسی:  The role of supervisors on employees’ voice behavior
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  13 تعداد صفحات ترجمه فارسی :  18 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار :  2019
نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول :  10159 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.34Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار و مدیریت منابع انسانی
مجله: مجله رهبری و توسعه سازمانی – Leadership & Organization Development Journal
دانشگاه: بخش مدیریت بازرگانی، دانشگاه چوسون، گوانجو، کره جنوبی
کلمات کلیدی:  جنسیت، اعتماد به ناظر، رفتار آوایی کارکنان، رفتار آوایی ناظران
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of supervisors on employees’ voice behavior

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش ناظران در رفتار آوایی کارکنان 

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا