دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

دانلود رایگان ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

.

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی ” بدین شرح است:

بازارگرایی شده است، و بدون شک در ادامه هم، مرکزی به توانایی یک شرکت، برای رقابت و جلب پاداش های برتر در بازارهای کسب و کار و همچنین بازار مصرف ایجاد خواهد شد. این که آیا کاربر به سایر نظرسنجی به عنوان یک فرهنگ متمرکز در درک و ارضای نیازهای مشتری (اسلاتر و نارور، ۱۹۹۴) و یا به عنوان مکانیزم حمایتی برای جمع آوری، انتشار و در پاسخ به هوش بازار بر روی نیازهای مشتری (کوهلی و جاوورسکی، ۱۹۹۰) مطالعه و درک بازارگرایی شده اند، قابل توجه و گسترده است. تا به امروز، بازارگرایی کانون توجه صدها نفر از مطالعات، فرابررسی عالی و بررسی مقالات (کانو، کاریلیت و جارامیلو، ۲۰۰۴؛ کیرکا، جایاچاندران و بیردن، ۲۰۰۵؛ لیایو، چانگ، وو و کارتریچیز، ۲۰۱۰) که از پیکره هر یک از این آثار یافته های برجسته در حال ظهور می باشند.

ادبیات موجود به اطلاع گسترده در نتیجه بازارگرایی است. اگر چه از برخی اختلاف در مورد نفوذ خود را در موقعیتهای خاص وجود دارد، شواهد حاکی از آن است که بازارگرایی شامل تولید منافع در الگوهای مختلف مستقیم و غیر مستقیم به عنوان مثال، نوآوری، وفاداری مشتری، کیفیت محصول و در نهایت عملکرد شرکت می باشد. (گرین استین، ۲۰۰۸؛ جیمنز- جیمینز و سگارا- ناوارو، ۲۰۰۷؛ کیرکا و همکاران، ۲۰۰۵). جالب توجه است، ادبیات سابقه بازارگرایی، گر چه همچنان آموزنده است توجعات کمتری به توسعه شده، به عنوان مثال، کمی در مورد چگونگی گردانندگان کلیدی بازارگرایی از جهت گیری گسترده استراتژیک شرکت که شامل عناصری مانند میل خطر، پرخاشگری، جهت گیری های آینده شناخته شده است، (مورگان و استرونگ، ۲۰۰۳؛ ونکاترامان، ۱۹۸۹).

در حالی که بازارگرایی است، که خود را به عنوان جهت گیری استراتژیک قالب کرده است (ژو، ییم و تزه، ۲۰۰۵)، و با سایر ابعاد جهت گیری استراتژیک برای درک پیامدهای عملکرد، خود را کنار هم قرار داده است (هالت و کچن، ۲۰۰۱؛ نوبل، سینها و کومر، ۲۰۰۲)، کمی در مورد چگونگیهای مختلف تاثیر ابعاد دیگر جهت گیری های استراتژیک و یا تعیین بازارگرایی شناخته شده است. با توجه به اینکه نتایج مطلوب و مزایای عملکردی اغلب از بازارگرایی مشتق شده است، از جمله شکاف در دانش با توجه به این عوامل تعیین کننده کلیدی مشکل افرین است.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: The role of a firm’s strategic orientation dimensions in determining

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی :  نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

رشته: مدیریت

 .
.
download-mihanhamkar-com
محتویات فایل : مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی
.
.
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا