ترجمهترجمه مقالات علوم اجتماعی

دانلود ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری

ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری

مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری ” بدین شرح است:

از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد.
رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت  وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود ۲ سل قبل ۵۹٫۸ میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و ۱۷۵,۰۰۰ بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،۲۰۰۶). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا ۱۸۴ میلیون بلاگ (سانتورا،۲۰۰۶). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی ۲۶ میلیون میباشد. علاوه بر این در سال ۲۰۰۸، ۷۷ میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.
 با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،۲۰۰۵) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که  بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین ، سریعا در حال انتشار است.
بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده میکنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,2005).
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹

 

.
.
 
.
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا