ترجمهترجمه مقالات برق

دانلود ترجمه مقاله کنترلر یکپارچه عبور توان (UPFC) بر مبنای کنترلرهای دمپینگ

ترجمه مقاله کنترلر یکپارچه عبور توان (UPFC) بر مبنای کنترلرهای دمپینگ

ترجمه مقاله

دانلود رایگان :

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی ترجمه مقاله کنترلر یکپارچه عبور توان (UPFC) بر مبنای کنترلرهای دمپینگ اینجا کلیک نمایید.

————

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله کنترلر یکپارچه عبور توان (UPFC) بر مبنای کنترلرهای دمپینگ ” بدین شرح است:

انتقال انرژی در یک سیستم قدرت یکپارچه با پایداری گذرا ̨  پایداری ولتاژ و پایداری سیگنال کوچک مقید شده است. این قیدها یک بهره برداری کامل از خطوط انتقال قابل دسترس را محدود می کند. سیستم انتقال   انعطاف پذیر( ) تکنولوژی است که اصلاحات مورد نیاز عوامل خطوط انتقال را به منظور بهره برداری کامل از تسهیلات خطوط انتقال موجود را فراهم می کند و از اینرو شکاف بین محدودیت پایداری و محدودیت حرارتی را به حداقل می رساند.
اخیرا پژوهشگران مدلهای دینامیک   را به منظور طراحی کنترل کننده های مناسب برای سیلان توان ̨  ولتاژ و کنترلرهای دمپینگ ارایه کرده اند.  ̨  یک مدل خطی اصلاح شده ای از یک سیستم قدرت با نصب   ارایه داده است. او نتیجه اصلی مربوط به طراحی کنترلر دمپینگ،یعنی ̨  انتخاب شرایط عملکرد قوی برای طراحی کنترلر دمپینگ را نشان داده است ; و انتخاب پارامترهای   (مثل   و ) تا برای بدست آوردن دمپینگ مطلوب تطبیق داده شوند.
 یک فرآیند سیستماتیک برای طراحی کنترلر های دمپینگ ارایه نداده بودند. به علاوه ̨  به نظر نمی رسد تلاشی برای تعیین مناسبتر پارامتر های کنترل  ̨  به منظور رسیدن به یک کنترلر قوی  به عمل آورده باشد.
————-
مشخصات مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله: Unified Power Flow Controller (UPFC) Based Damping Controllers for Damping Low Frequency Oscillations in a Power System
عنوان فارسی مقاله:  کنترلر یکپارچه عبور توان (UPFC) بر مبنای کنترلرهای دمپینگ برای میرایی نوسانات فرکانس پایین در یک سیستم قدرت.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹
کالج پروژه یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، می باشد شما می توایند پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر و کلیک جهت دانلود مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.

برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.

 در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید :

پشتیبانی سایت میهن همکار

شماره تماس:

۴۲۲۷۴۴۰۱(۰۴۱)

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا