دانلود رایگان گزارش کارآموزی

دانلود رایگان نمونه گزارش کارآموزی عمران

گزارش کارآموزی رایگان مهندسی عمران : ساخت برج مسکونی شهران

 دانلود گزارش کارآموزی

.
.
 
————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” گزارش کارآموزی مهندسی مهندسی عمران : ساخت برج مسکونی شهران ” بدین شرح است:

ساخت مجتمعهای مسکونی و تجاری به شکل انبوه( انبوه سازی ) در دنیای امروز با توجه به رشد روز افزون جمعیت و افزایش نیازهای گوناگون جامعه پیرامون تهیه مسکن، اشتغال بکار و .. . موجب تحقق بخشیدن به این نیازها شده و درآنار آن امکان اجرای آخرین دستاوردهای علمی و عملی را در یک مجموعهی واحد فراهم می آورد. انبوه سازی در کنار پاسخگویی به نیازهای روزمره جامعه، توانسته است چهره شهر را از بافت قدیمی و فرسوده خارج آرده و آن را بسوی دنیای مدرن سوق دهد.

آنچه معلوم است اینکه نیاز به انبوه سازی در جامعه روز به روز افزایش یافته و در آینده شاهد گسترش روز افزون آن خواهیم بود.بدیهی است عدم توجه به مسائل تئوری معماری، محاسباتی و تاسیساتی در اجرا و ساخت اشکالاتی را در پی خواهد داشت آه به زودی به تعمیر ساختمان منتهی خواهد شد، آه باید در اسرع وقت ساختمان را به وسیله تعمیر محافظت آنیم و ضمن اجرای اصولی تعمیر، عمر مفید ساختمان را تداوم بخشیم. چرا آه در بعضی مواقع، اشتباه در تعمیر ساختمان خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری در بر خواهد داشت.
شرکت بهداری شمالغرب آذربایجان از جمله شرکت هایی است که توانسته است طرح های عظیم عمرانی را در سطح شهر تبریز به انجام برساند. در این گزارش به بیان گوشه ای از فعالیت های این شرکت در پروژه مجتمع مسکونی شهران واقع در شهر تبریز ( ائل گلی ـ کارگاه گلشهر ) پرداخته شده است آه این سازه بتنی ۲۴ طبقه با سیستمهای نوین ساختمانی در حال اجرا می باشد.

 

————-

مشخصات گزارش:

عنوان گزارش : گزارش کارآموزی مهندسی مهندسی عمران : ساخت برج مسکونی شهران

قالب بندی : pdf

قیمت : رایگان

 
 
 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا