دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت سیستم پیشرفته الکترونیکی جهت پایداری خودرو

دانلود رایگان پاورپوینت سیستم پیشرفته الکترونیکی جهت پایداری خودرو

.

————

بخشی از پاورپوینت سیستم پیشرفته الکترونیکی جهت پایداری خودرو :

امروزه برای پایداری خودرو در شرایط بحرانی از سیستمهای پیشرفته ای استفاده می کنند. پایداری خودرو باعث ثبات حرکت خودرو در جادهای مارپیچ و در شرایط بد آب و هوایی می شود که در نتیجه باعث کاهش تصادفات و تلفات جانی رانندگان و افراد می شود. امروزه برای ایجاد پایداری از سیستمهای پیشرفته الکترونیکی، مکانیکی استفاده میکنند.

ECU واحد کنترل الکترونیکی میباشد که سیگنالهای آنالوگی را از سنسورها دریافت کرده و به دیجیتال تبدیل می کند . سیگنالهای دیجیتالی به CPU رفته و با استفاده از اطلاعات داخل RAM بهترین شکل فرمان محاسبه کرده و به قسمتهای عمل کننده ارسال میکند .

Anti lock Braking System ( ABS)

این سیستم از قفل شدن چرخ ها در زمان استفاده از ترمز در جاده های لغزنده جلوگیری میکند . از مزایای این ترمز حفظ پایداری و فرمان پذیری و کاهش طول خط ترمز میباشد .
عملکرد این سیستم به صورت زیر می باشد :
از سیگنال سرعت چرخ مشتق گرفته می شود تا سیگنالی که متناسب با شتاب زاویه ای است بدست آید . اگر شتاب منفی از مقدار پیش بینی شده (مثلا g 5/1-) کمتر شود فرض میشود که چرخ در حال قفل شدن است .

————

مشخصات پاورپوینت:

نام پاورپوینت :  سیستم پیشرفته الکترونیکی جهت پایداری خودرو

.download mihanhamkar com کالج پروژه پاورپوینت وایمکس پاورپوینت رشته کامپیوتر وایمکس چیست معرفی Wimax دانلود رایگان پاورپوینت دانلود رایگان آشنایی با وایمکس جهت دانلود رایگان پاورپوینت سیستم پیشرفته الکترونیکی جهت پایداری خودرو اینجا کلیک کنید.

.
مطلب مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا