پایان نامه رشته مدیریتپروژه مدیریت

دانلود پایان نامه بررسی نقش آگاهی مدیران آموزش و پرورش در موفقیت آنها

پروژه مدیریت : بررسی اگاهی مدیران اموزش و پرورش و موفقیت آنها

پایان نامه رشته مدیریت  جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :

مقدمه

رشد و گسترش همه‌جانبه آموزش و پرورش و ارتباط آن با همه نهادها و سازمانهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و.‌.. و همچنین کثرت تعداد دانش‌ آموز و نیروی انسانی یعنی معلمان و سایر کارکنان، اختصاص منابع مالی عظیم، مسائل و مشکلات زیادی را در سازمان های گوناگون این نهاد اساسی اجتماعی بوجود آورده است و باعث شده است که کشورهای مختلف جهان، بخصوص بعد از تئوری «مدیریت علمی تایلور» دریابند که سازمان های آموزشی و پرورشی نیز همانند دیگر سازمان های اداری، اقتصادی و.‌.. (حتی بیشتر از آنها) نیاز به مدیریت سنجیده و هوشمندانه دارند.

و بایستی مدیران تحصیل کرده و مجرب که از استعداد و توانایی لازم برخوردارند، مسئولیت اداره این گونه سازمان ها را برعهده داشته باشند، تا با استفاده از علم و هنر مدیریت، بویژه مدیریت آموزشی، مسائل و مشکلات را کاهش داده و با برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و رهبری، و تصمیم‌گیری درست و مناسب، از بروز آنها تا حد امکان جلوگیری بعمل آورند و نظام تعلیم و تربیت را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهند.

اگر بپذیریم آموزش و پرورش هر جامعه‌ای تضمین کننده رشد و توسعه همه جانبه آن جامعه است، باید مدیریت آموزشی را که از اهمیت بسزایی در تحقق اهداف آموزش و پرورش دارد، از سایر شاخه‌های مدیریت با اهمیت‌تر بدانیم. تحقق اهداف آموزش و پرورش به انجام بهینه وظایف مدیریت آموزشی بستگی دارد.

مدیران آموزشی وظایف اداری آموزش و پرورش خود را از طریق کارکردهای مدیریتی از جمله برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، رهبری و در نهایت با کنترل و ارزشیابی روند کار انجام می‌دهند، و به مقتضای بروز نیازهای جدید و یا پدیداری دانش نو در زمینه‌های علمی و تکنولوژی، آموزش و پرورش افراد جامعه را به منظور غلبه بر جهل و پیشرفت به مقاصد موردنظر رهنمون می‌سازند.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی آگاهی مدیران آموزش و پرورش و موفقیت آنها
تعداد صفحات پروژه : ۱۰۰
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: ندارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: ندارد سال پژوهش: ۱۳۸۸
حجم فایل: ۸۴ کیلوبایت
رشته های مرتبط با پروژه: مدیریت

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴  پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:
  دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا