دانلود پایان نامه مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی و معلمان کودکان عادی
پروژه روانشناسی : بررسی مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی)
بخشی از پروژه : |
فهرست:
فصل یکم: کلیات مقدمه بیان مسئله هدف پژوهش پرسش پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت پژوهش تعاریف عملیاتی پژوهش خلاصه فصل فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق اضطراب تعریف اضطراب بروز و پیامدهای اضطراب انواع اختلالهای اضطرابی عوامل داخلی و خارجی به وجودآورنده اضطراب و … جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید. ———- چکیده در پژوهش حاضر، سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان کودکان عادی مورد بررسی قرار گرفته است. برای این منظور یک گروه نمونه ۵۰ نفری (شامل ۲۵ نفر از معلمان کودکان عقب مانده ذهنی و ۲۵ نفر از معلمان کودکان عادی) از شهر تهران از طریق روش نمونه گیری طبقهای انتخاب و تست اضطراب اشپیل برگر بر روی آنها اجرا شد. نتایج نشان داد که: مقدمه روان رنجوریها اختلالاتی مبتنی بر اضطراب هستند که در آنها آگاهی از واقعیت پابرجاست ولی این آگاهی اغلب تحریف شده است. این اختلال ها در نبود اختلال عضوی مغز ظاهر می شوند، اگر چه برخی از اختلالهای عضوی مغز مانند صرع، در کنار این اختلال ها شیوع بیشتری دارند. اضطراب به منزله بخشی از زندگی هر انسان، در همه افراد در حدّی اعتدال آمیز وجود دارد. و در این حد، به عنوان پاسخی سازش یافته تلقی می شود. بالعکس، اضطراب مرضی نیز وجود دارد، چرا که اگر حدی از اضطراب می تواند سازنده و مفید باشد و اگر اغلب مردم اضطراب را تجربه می کنند، اما این حالت ممکن است جنبه مزمن و مداوم بیابد که در این صورت نه تنها می توان پاسخ را سازش یافته دانست بلکه باید آن را به منزله منبع شکست، سازش نایافتگی و استیصال گسترده ای تلقی کرد که فرد را از بخش عمده ای از امکاناتش محروم می کند، وقتی اساس راهبردهای محدودکننده آزادی و انعطاف فردی کاهش می یابد و طیف گسترده اختلال های اضطرابی را که از اختلال های شناختی و بدنی تا ترس های غیرموجه و وحشتزدگی ها گستردهاند، به وجود می آورد … |
.
مشخصات پروژه : | |
عنوان فارسی: بررسی مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) |
|
تعداد صفحات پروژه : ۱۱۰ |
مقطع علمی : کارشناسی – ارشد |
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) | محتوای فایل : zip |
فهرست: دارد | چکیده: دارد |
مقدمه: دارد |
تصویر: دارد |
منبع: دارد | سال پژوهش: ۱۳۸۷ |
حجم فایل: ۹ مگابایت |
پرسشنامه: دارد |
رشته های مرتبط با پروژه: روانشناسی | |
گرایش های مرتبط با این پروژه: روانشناسی کودکان استثنایی |
.
خرید پروژه : |
جهت خرید پروژه ” مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی و معلمان کودکان عادی ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید |
.
مطالب مرتبط: |
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@
– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ – ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر |