دانلود رایگان پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد
پایان نامه رایگان ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران : تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد ” بدین شرح است:
امروزه بازاریابی داخلی به عنوان یک راهبرد برای اجرای برنامه های سازمان،شناخته شده است.مطالعات مربوط در این زمینه حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی داخلی از طریق نفوذ و ایجاد انگیزه در کارکنان رقابت پذیری سازمان را بهبود بخشیده و شایستگی ها را ارتقاء می دهد.هدف از تحقیق حاضربررسی تاثیر بازاربابی داخلی بر فرهنگ برند می باشد .در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه به بررسی یک نمونه ۲۲۸ تایی از مدیران و کارکنان بانک پاسارگاد در شهر تهران پرداخته شد.
در این راستا،براساس ادبیات تحقیق مدلی برای نشان دادن تاثیر بازاریابی داخلی بر فرهنگ برند طراحی و با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد آزمون قرار گرفت .براساس نتایج حاصل از انجام تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه ،مشخص شد که انگیزش کارکنان،اشتراک گذاری اطلاعات و توانمند سازی کارکنان بر فرهنگ برند تاثیر مثبت دارند و همچنین ،مهمترین مولفه تاثیر گذار بر بازار یابی درونی به اشتراک گذاری اطلاعات می باشد و مهمترین مولفه تاثیر گذار بر فرهنگ برند تعهد به توسعه و ترویج برند می باشد.
در این تحقیق مدل از لحاظ مقدار RMSEA=0.066 در وضعیت مناسبی قرار دارد.
————-
مشخصات مقاله:
دسته: مدیریت
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد
قالب بندی : pdf
قیمت : رایگان
.
جهت دانلود رایگان پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد اینجا کلیک نمایید
دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت |
.