دانلود رایگان پایان نامه بررسی مشتری مداری در شرکت مخابرات
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه صنعتی: بررسی و تجزیه وتحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی و تجزیه وتحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات ” بدین شرح است:
شرح مختصر بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات :امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات ، سیستم های نوینی تولید شده است که می تواند سازمان را در کاهش هزینه های داخلی ، تعامل بهتر با محیط و در نهایت به دست آوردن سود یاری رساند. یکی از این ابزارها ،”مدیریت ارتباط مشتری” است. مدیریت ارتباط با مشتری اصطلاحی است که برای توصیف چگونگی تعامل با مشتری و مدیریت بر فعالیتهایی که برای برقراری ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری صورت می گیرید تعریف شده است .
منطق مدیریت ارتباط با مشتری ، تحت نظر قرار دادن و مدیریت بر تمام پروسه خدمت رسانی به مشتری است. بسیار مهم است که مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک سیستم درنظر گرفته شود ، سیستمی که مشخص می کند چگونه با مشتریانمان کار کنیم ، چگونه مشکلات شان را حل کنیم ، آنها را به خرید محصولات و خدمات شرکتمان ترغیب کنیم و با آن ها تعاملات مالی داشته باشیم .
به عبارت دیگر crm که مخفف customer Relationship Management است شامل کلیه جنبه های ارتباطات و تعاملات با مشتریان و کاربران می باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که ارتباط با مشتری مختص سازمان های تجاری نیست ، بلکه واژه های معادل این بحث را در سازمان های دولتی ، می توان ارباب رجوع (مشتری) ، خدمت رسانی (بازاریابی) ، طرح تکریم ارباب رجوع (مدیریت ارتباط با مشتری) و مشروعیت و بقاء (سودآوری) و نیز در مؤسسات خدماتی ، سرویس گیرنده (مشتری) ، ارائه خدمات (کالا) عنوان کرد.
————-
مشخصات مقاله:
دسته: مدیریت بازرگانی
عنوان پایان نامه : بررسی و تجزیه وتحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات
قالب بندی : pdf
قیمت : رایگان
.
جهت دانلود رایگان پایان نامه بررسی و تجزیه وتحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات اینجا کلیک نمایید
دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت |
.