دانلود رایگان پایان نامهکارشناسی ارشد

دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی دریا

دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی دریا گرایش هیدرودینامیک و جلوبری

ارائه مدل کاربردی به منظور امکان سنجی و طراحی مفهومی متحرکهای
زیرسطحی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال 

 بانک دانلود پایان نامه

.

————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه ارائه مدل کاربردی به منظور امکان سنجی و طراحی مفهومی متحرکهای زیرسطحی” بدین شرح است:

طراحی زیردریایی به لحاظ ساختار و شاکلهی کلی آن طراحی مبتنی بر سعی و خطا بوده که در حلقههای طراحی مشخصی، ویژگیهای محصول استخراج میشوند و سیستمها و کارائی آنها تعیین میگردد. امروزه روش صحیح طراحی را طراحی یکپارچه می شناسند به نوعی که با در نظر گرفتن قیود، پارامترها و متغیرهای طراحی بر آورده کننده تمام حالات محصول مورد نیاز باشد، مفهومی یکپارچکی در فرایند طراحی تضمین کننده ارتباطات منطقی بین تمام اجزاء و ساختارهای محصول است. یکی از مهم ترین گامهای طراحی یکپارچه، مدلسازی ترکیبی شناورها است که هدف اصلی این پروژه میباشد، به این معنا که با در نظر گرفتن یک بازه از پارامترهای و متغیرهای طراحی به مدلسازی شناور زیرسطحی پرداخته میشود. یک مدل برای طراحی شناورهای زیرسطحی با ابزار مهندسی وزنی و مشخصات هیدرودینامیکی توسعه داده شده است.

در این مدل تولید مشخصات هندسی با منطق مهندسی وزنی و تعیین مشخصات عملیاتی با استفاده از پارامترهای هیدرودینامیکی انجام شده است. مدل توسعه داده شده و یا متدولوژی تدوین شده مسیری است که یک گروه طراحی به منظور طراحی یکپارچهای از محصول باید بپیماید. در این مدلسازی به مشخصات هیدرواستاتیکی، مقاومت، رانش و پروانه بسنده شده و با تغییر نیازهای عملیاتی و ورودیهای مسئله طراحی زیردریایی تغییرات این پارامترها را شناسایی خواهیم کرد. این عمل با برنامه نویسی کامپیوتری با استفاده از نرم افزارهای موجود انجام شده است.

ورودیهای عملیاتی و مشخصات بار قابل حمل به نحوی در این نرم افزارها مدل سازی شده است که تمام زیردریاییهای امکانپذیر با ابعاد و تناژهای مختلف به همراه مشخصات هیدرودینامیکی آنها را معرفی میکند. به همین منظور لازم است که متدولوژی طراحی شناورهای زیرسطحی مبتنی بر روش طراحی یکپارچه توسعه داده شود. بخش اول پروژه حاصل تدوین متدولوژی طراحی و بخش دوم آن روش محاسبه و مدلسازی در لوپ اول طراحی زیردریایی توسعه داده شده است.

————-

مشخصات مقاله:

دسته: مهندسی دریا گرایش هیدرودینامیک و جلوبری

عنوان پایان نامه : پایان نامه ارائه مدل کاربردی به منظور امکان سنجی و طراحی مفهومی متحرکهای زیرسطحی

قالب بندی : pdf

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان پایان نامه ارائه مدل کاربردی به منظور امکان سنجی و طراحی مفهومی متحرکهای زیرسطحی اینجا کلیک نمایید

.

—————–

 مطالب مرتبط:

دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد
کارشناسی ارشد
آموزش نرم افزارword
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه (نمونه پایان نامه)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا