اخبار دانشگاهی

تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور – تمدید مهلت

تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور – تمدید مهلت

hoghoogh pnu

 

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی آبان ماه سال ۹۴ تا ۱۸ آبان ماه ۹۴ تمدید گردید و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته های تحصیلی ، نسبت به ثبت کدرشته های مورد نظر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.


 

تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور – تمدید مهلت

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نورتا ۱۳ آبان تمدید شد.

 محمد محسن صدر با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تمدید مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی که از روز دوشنبه ۴ آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده بود تا تاریخ ۱۳ آبان ماه تمدید شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور افزود: کلیه داوطلبان اعم از شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۴ یا کسانی که در آزمون شرکت نکرده اند، می توانند تا تاریخ مذکور بر اساس ضوابط و شرایط مربوطه ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند از طریق لینک http://register۲.sanjesh.org/rgsarwe۹۴۰۷ ثبت نام کنند.


فرصت جدید برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور

علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند از فردا دوشنبه چهارم آبان به ثبت نام در رشته‌های کارشناسی این دانشگاه اقدام کنند.

 دکتر علی اصغر رستمی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند از فردا دوشنبه چهارم آبان به ثبت نام در رشته‌های کارشناسی این دانشگاه اقدام کنند.

وی افزود: طبق توافقی که با سازمان سنجش کشور شده است، از طریق سایت این سازمان امکان ثبت نام جهت علاقمندان با هدف تکمیل ظرفیت در برخی از رشته های کارشناسی و نیز ثبت نام براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) در این دانشگاه فراهم شده است

معاون وزیر علوم یادآورشد: پذیرش دانشجو در این رشته ها بدون آزمون است و نوع رشته و جزئیات پذیرش متعاقبا اعلام خواهد شد .


تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ مهر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی و پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه از ۲۶ مهر آغاز می شود.

محمد جمالزاده ،  سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت : تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی سراسری و پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای پذیرش بهمن ماه در سال ۹۴ برای داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور از ۲۶ مهر ۹۴ آغاز و تا ۲۹ مهر ۹۴ ادامه خواهد داشت.

داوطلبان و علاقه مندان به شرکت در دانشگاه پیام نور می توانند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت سال ۹۴ پیام نور در مقطع کارشناسی در تاریخ های اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرش دانشجو برای این مرحله از تکمیل ظرفیت در روز شنبه مورخ ۲۵ مهر ۹۴ بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا