اخبار دانشگاهی

پذیرش دانشجو در واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد از طریق آزمون

 پذیرش دانشجو در واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد از طریق آزمون

.

مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در واحدهای بین الملل و برون مرزی این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی سال ۹۴- ۹۵ از طریق برگزاری آزمون اختصاصی صورت می گیرد.

پذیرش دانشجو در واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد از طریق آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۵-۹۴ انجام می شود.

وی افزود: امکان ثبت نام این دسته از متقاضیان از روز دوشنبه ۱۶ آذرماه تا پایان روز چهارشنبه ۹ دی ماه از طریق مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmon.org و امکان حداکثر ۴۰ رشته محل فراهم شده است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق دستور العمل و اطلاع از رشته  محل های ارائه شده قبل از تهیه کارت اعتباری و ثبت نام در این سامانه، خاطر نشان کرد: آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی شامل دروس زبان عمومی و هوش و استعداد تحصیلی است.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: این آزمون روز جمعه ۱۸ دی ماه، به صورت متمرکز و تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پذیرش در مقطع دکتری تخصصی منوط به شرکت در آزمون، کسب شرایط دعوت به مصاحب، حضور در جلسه مصاحبه و کسب حد نصاب نمره کل لازم حاصل از نمره آزمون و مصاحبه تخصصی است و همچنین پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد منوط به شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره لازم خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون تا پایان بهمن ماه اعلام می شود و اغاز به تحصیل پذیرفته شدگان از نیمسال دوم ۹۵-۹۴ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا