پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعاتپایان نامه رشته مهندسی کامپیوترپروژه کامپیوتر

دانلود پروژه روش های تأمین امنیت در شبکه های بی سیم

پروژه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات : بررسی امنیت در شبکه های بی سیم و روش های تأمین آن

پایان نامه کامپیوتر و فناوری اطلاعات جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
———-

چکیده

شبکه‏ های بی‌سیم امروزه کاربردهایی بیشتر از شبکه‌های معمولی دارند چرا که سرعت گسترش درآنها بسیار بیشتر از شبکه‏های معمولی است، استفاده از شبکه‌ها ی بی‌سیم نیازمند آن است که شما امنیت را در آن جدی بگیرید چرا که اگر این موضوع را سطحی تلقی کنید، ممکن است افراد دیگر نیز از شبکه  بی‌سیم شما استفاده کنند.

شبکه‌های بی‌سیمیکی از تکنولوژی های جذابی هستند که توانسته‏ اند توجه بسیاری را بسوی خود جلب نمایند و عده ای را نیزحیرت زده کنند و هرچند این تکنولوژی جذابیت و موارد کاربرد بالایی دارد ولی مهمترین مرحله که تعیین کننده میزان رضایت از آن را بدنبال خواهد داشت، ارزیابی نیاز ها و توقعات و مقایسه آن با امکانات و قابلیت های این تکنولوژی است. در صورتی که شما هم یکی از کاربران شبکه‌های بی‌سیم باشید و یک مودم وای فای در منزل داشته باشید، از طریق آن به اینترنت متصل می شوید. در این صورت برای استفاده و شارژ کردن آن می‌بایست هزینه‌ای را پرداخت کنید. مطمئناً شما هم دوست ندارید که کسی به شبکه بی‌سیم تان متصل شده و از اینترنت شما استفاده کند.

برای امنیت بیشتر بهتر است با یک سری از مسائل امنیتی آشنا شوید. امروزه امنیت شبکه یک مساله مهم برای ادارات و شرکت های دولتی وسازمان های بزرگ و کوچک است تهدید های پیشرفته از تروریست های فضای سایر کارمندان ناراضی و هکرهای رویکردی سیستماتیک برای امنیت شبکه می طلبد. با طرح قابلیت امنیتی این استاندارد می توان از محدودیت آن آگاه شد. همانطور که می دانیم شبکه‌های بی‌سیم به طور گسترده‌ای در محیط های تجاری استفاده می شوند.

تکنولوژی بی‌سیم برای شبکه‌های صوت وداده نیز استفاده می‌شود که در این پروژه به طور کامل درمورد استفاده های موجود در شبکه‌های کامپیوتری بیان می‌کنیم. شبکه‌های بی‌سیم فراهم کننده ی فوایدی در محدوده سیِّار می‌باشند و پیکربندی ونصب آنها آسان است. دراین پروژه دربارۀ معماری پروتکل، که ساختاری لایه ای که شامل سخت افزار و نرم افزار است که تبادل داده ها را بین سیستم ها حمایت می‌کند به طور مختصر بیان شده است. وهمچنین علاوه براین، به دلیل اینکه حسگرها ذاتاً خودکار عمل می‌کنند (یعنی مراقبتی از لحاظ فیزیکی از آنها نمی‌شود).

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی امنیت در شبکه های بی سیم و روش های تأمین آن
تعداد صفحات پروژه : ۱۰۸
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: دارد
مقدمه: ندارد
تصویر: دارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۹۲
حجم فایل: ۱ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه:  کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این پروژه:  فناوری اطلاعات (IT)

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:
دانلود پروژه و پایان نامه مهندسی کامپیوتر

دانلود پروژه و پایان نامه مهندسی نرم افزار

دانلود پروژه و پایان نامه مهندسی سخت افزار

دانلود مقالات مهندسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا