پایان نامه مهندسی مکانیکپروژه مکانیک

دانلود پروژه طراحی انژکتور کش آلستوم

پروژه مکانیک جامدات : طراحی انژکتور کش آلستوم

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

مقدمه

۱-۱-کارکرد انژکتور کش

۱-۲- سیستم تامین سوخت

۱-۳- پمپ‌بنزین الکترونیکی

۱-۴- طراحی سیستم

۱-۴-۱- تغییر در طراحی سیستم

۱-۵- انواع سیستم‌های انژکتوری

۱-۵-۱- مزایای سیستم های انژکتوری سوخت رسانی

۱-۶- قابلیت شتابگیری سریع

۱-۶-۱- قابلیت استارت بهتر در هوای سرد

۱-۷- آلودگی خروجی کمتر

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———

مقدمه

با توجه به پیشرفت صنعت و اینکه کاربراتور به خوبی نمی تواند سوخت را به ذرات ریز در آورد و سوخت هر چه بیشتر به ذرات ریز تبدیل شود بهتر می تواند در مجاورت هوا قرار گیرد و کامل تر بسوزد اهمیت انژکتوری کردن موتورها برای کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و افزایش راندمان موتور آشکار می گردد.
هدف از سوخت رسانی موتورهای بنزینی این است که مخلوطی جهت احتراق تهیه گردد که با وضعیت کاری موتور منطبق باشد تا بهترین نتیجه در تمامی حالات کارکرد بدست آید و در صورت تغییر در کارکرد (هنگام شتاب گیری، ترمز کردن ….) عمل انطباق با شرایط کارکرد با حداقل زمان ممکن انجام گردد. یک سیستم سوخت رسانی مناسب بایستی شرایط زیر را فراهم نماید تا عمل احتراق به خوبی صورت گیرد.

۱- مخلوط قابل احتراق باشد.
۲- در هنگام احتراق مخلوط گازی شکل باشد، تا عمل احتراق سریعتر صورت گیرد.
۳- نسبت هوا به سوخت مناسب باشد.
۴- مخلوط به لحاظ نسبت هوا به سوخت در تمامی نقاط یکنواخت باشد.
۵- توزیع مخلوط در سیلندرها برابر باشد.

از لحاظ تئوری سوخت در کاربراتور بایستی کاملا ً تبخیر شده و سپس در داخل سیلندر پس از بسته شدن سوپاپ در طی مرحله تراکم برای احتراق آماده گردد. برای تسهیل در تبخیر سوخت مجبور به گرم کردن مجاری تنفسی می باشیم که جرم حجمی مخلوط را کاهش داده و بازده تنفسی را کاهش می دهد که در نهایت توان ماکزیمم موتور را با کاهش قابل توجهی مواجه می سازد.
متعادل کردن شارژ ورودی به تمام سیلندرها و توزیع یکسان مخلوط بین سیلندرها از مشکلات دیگری است که سیستمهای کاربراتوری به همراه دارد. بدلیل نا مساوی بودن مسیر عبور مخلوط سوخت و هوا از محل کاربراتور تا محل ورود به سیلندرهای مختلف، همراه در مقدار و کیفیت شارژ ورودی به سیلندرها تفاوت وجود دارد که موجب نا هماهنگی در تنفس و توان آنها شده و کارکرد موتور را تحت تأثیر قرار می دهد …

***

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  طراحی انژکتور کش آلستوم
تعداد صفحات پروژه : ۵۲
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: دارد
منبع: ندارد سال پژوهش: ۱۳۹۰
حجم فایل: ۲٫۲۴ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه: مکانیک
گرایش های مرتبط با این پروژه:  مکانیک جامدات

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴  پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه مهندسی مکانیک

دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک

دانلود مقالات مهندسی مکانیک با ترجمه فارسی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا