پایان نامه مهندسی مکانیکپروژه مکانیک

دانلود پروژه بررسی پاششهای برخوردی در H.C.C.I

پروژه مکانیک : بررسی پاشش های برخوردی در H.C.C.I

پایان نامه مکانیک جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
وضعیت انرژی جهانی

کل انرژی مصرف شده در جهان از سال ۱۹۸۰ تا سال ۲۰۰۲، ۴۰ درصد افزایش یافته است. در سال ۲۰۰۲ بنزین (نفت خام و گاز طبیعی به شکل مایع ) با تولید ۳۷/۹ درصد انرژی، مهمترین منبع انرژی اولیه در جهان بود. بین سالهای ۱۹۹۲ و ۲۰۰۲ تولید بنزین تا ۱۳/۳ درصد افزایش یافت. زغال سنگ دومین منبع انرژی اولیه در سال ۲۰۰۲ با ۲۴/۱درصد (با ۶/۵ درصد افزایش از سال ۱۹۹۲) و بدنبال آن گاز طبیعی با ۲۳/۵ درصد (با ۲۳/۵درصد افزایش از سال ۱۹۹۲) بودند.

انرژی هسته ایی، انرژی نیروی آب و دیگر منابع تولید توان الکتریکی (مثل منابع حرارتی، خورشید، باد، منابع طبیعی) بعنوان منابع اولیه انرژی رتبه چهارم، پنجم و ششم را در سال ۲۰۰۲ بترتیب با تولید ۶/۶۳، ۶/۶۵ و ۰/۸ درصد بخود اختصاص دادند. تولید انرژی جهانی تا بیش از ۹۰ درصد توسط منابع طبیعی محدود و عمده افزایش تقاضا توسط سوختهای فسیلی تامین میشود. این موضوع این سئوال را در ذهن می پروراند که چه زمانی منابع طبیعی به پایان میرسد. پاسخ به این سئوال، ما را به یافتن منابع جدید انرژی و اقتصادی کردن منابع موجود رهنمون میسازد که در چشم انداز بلند مدت مهم خواهد بود.
تقاضای انرژی در سیستم حمل و نقل
سیستم حمل و نقل حدود ۲۵ درصد کل انرژی جهان را به خود اختصاص میدهد و تقریبا نصف کل نفت تولید شده را مصرف میکند. با رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه، درآمدها و روند حومه نشینی افزایش یافته و با افزایش فرآیند جهانی شدن تجارت، افزایش تقاضا برای خدمات حمل و نقلی متصور می شود. تقاضا تا سال ۲۰۲۰ در کشورهای در حال توسعه تا ۳/۶ درصد و در کشورهای صنعتی تا ۱/۵ درصد افزایش می یابد. روند کنونی در سیستم حمل و نقل، به راندمان بالای انرژی و توسعه امکانات و تکنولوژیهای جدید برای کاهش وابستگی به نفت نیازمند است.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی پاشش های برخوردی در H.C.C.I
تعداد صفحات پروژه : ۵۹
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: ندارد چکیده: ندارد
مقدمه: ندارد
تصویر: دارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۶
حجم فایل: ۲٫۳ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه: مکانیک

.

دانلود پروژه :

در صورت تمایل به خرید این فایل به واتساپ ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴  پیام بفرستید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه مهندسی مکانیک

دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک

دانلود مقالات مهندسی مکانیک با ترجمه فارسی

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا