اخبار همایش ها و کنفرانس ها

کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها اسفند ۹۷

چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها اسفند ۹۷

همایش علوم اجتماعی، روانشناسی ، کامپیوتر، IT ، هنر

سطح برگزاری: ملی و بین المللی

اطلاعات برگزاری همایش

برگزار کننده: دانشگاه کاشان ، دانشگاه اصفهان

امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: کاشان –  دانشگاه کاشان

حوزه های تحت پوشش:   علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT  •  هنر

تاریخ های مهم

تاریخ برگزاری: 2 اسفند 1397

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 25 آذر 97

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  5 بهمن ۹۷

آخرین مهلت ثبت نام: 20 بهمن ۹۷

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مهدی وحیدی پور ، دکتر علی فرهادیان ، دکتر پریسا دارویی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر جواد سلیمی

تلفن تماس با دبیرخانه: 55913482-031

وب سایت همایش: cgco2019.kashanu.ac.ir/cgco2019

ایمیل: cgco2019[at]kashanu.ac.ir

محورهای همایش

کنفرانس CGCO در حالت کلی مقالات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای را قبول می‌کند. به طور خاص، محورهای اصلی کنفرانس شامل (و البته نه محدود به) این موضوعات هستند:

  • فنی:
انجام عمومی بازی‌ها
بازی‌های برخط
بازی‌های جدی
بازی‌های مبتنی بر شبیه‌سازی
بهینه سازی در هنر فنی
تجربه بازیکن
تنظیم پویای دشواری
توسعه کاراکتر و روایت
تولید رویه‌ای محتوا
جستجوی تخاصمی
داده‌کاوی بازی
روایت تعاملی هوشمند
شناسایی احساس در گیم‌پلی
طراحی بازی مبتنی بر هوش محاسباتی/مصنوعی
کاربردهای نظریه بازی
مدلسازی احساس
مدلسازی بازیکن/رقیب
مدلسازی فرآیند توسعه
واقعیت افزوده/مجازی/ترکیبی
هوش محاسباتی/مصنوعی برای فیلم‌برداری مجازی
هوش مصنوعی در آموزش
یادگیری چندعاملی و چنداستراتژی
یادگیری ماشین در بازی‌ها
 
  • علوم انسانی:
بازاریابی و تبلیغات هوشمند
بازی‌وارسازی
بازی‌های جدی
تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
تحلیل روانشناختی
روان‌درمانی و بهبود سلامت روانی
رویکردهای فلسفی
سواد رسانه‌ای
مالکیت فکری و کپی‌رایت
مدلسازی احساس و انگیزش
یادگیری مبتنی بر بازی
 
  • هنر:
تجربه کاربر
تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
توسعه‌ی صنعت گردشگری
روایت
طراحی صوت
فقه و اخلاق
فناوری‌های جدید رسانه‌ای
مصنوعات و هنر هدفمند
واسط کاربری
هنر تعاملی
هنر صوتی
هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
 
​​​​​​​همچنین سایر محورهای مرتبط با علوم فنی، انسانی و هنر که در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای باشند، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

نگاه ویژه کنفرانس

نگاه ویژه این دوره از کنفرانس، «توان‌بخشی شناختی و بازی‌های رایانه‌ای» خواهد بود و پژوهش‌های مرتبط با این حوزه نوین و کاربردی، جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا