ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی

ترجمه فارسی مقاله نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی

مقاله ترجمه شده نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت منابع انسانی، تجارت الکترونیک، بانکداری و مدیریت فناوری اطلاعات می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The Impacts of Service Quality and Customer Satisfaction on Customer Loyalty in Internet Banking

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی
 این مطالعه به بررسی رابطه و اثرات e-SQ (کیفیت خدمات اینترنتی) و رضایت اینترنتی (الکترونیکی) در وفاداری و بانکداری اینترنتی می پردازد. نسخه اصلاح شده و تغییر یافته ابزار E-SERVQUAL برای تعیین e-SQ برای خدمات بانکداری اینترنتی بانک تجاری در مالزی به کار می‌رود. پرسشنامه‌هایی به طور تصادفی از ۲۶۵ کاربر بانکداری اینترنتی جمع آوری شدند. یافته ها حاکی از اطمینان و تضمین کامل، موجود و در دسترس بودن سیستم بازده و کارکرد، حریم خصوصی، تعاملی بودن تماس و مکالمه و زیبایی شناسی وب سایت و نیز ترکیب e-SQ راهنما برای خدمات بانکداری اینترنتی بودند. زیبایی شناسی و راهنمایی وب سایت، وجود و در دسترس بودن سیستم بازدهی و پاسخ دهی (تعامل) تماس e-SQ بانکداری بر رضایت اینترنتی و الکترونیکی تأثیر دارد.

رضایت الکترونیکی اثری مثبت بر وفاداری الکترونیکی دارد. رضایت الکترونیکی واسطه بخشی از رابطه میان زیبایی شناسی وب سایت، e-SQ راهنما و وفاداری الکترونیکی مشتری به حساب می آید. نتیجه بیان می کند که جذابیت و ظاهر وب سایت های بانکی، و اطلاعات و نیز راهنما های ارایه شده توسط وب سایت، ویژگی های مهمی برای کاربران بانکداری اینترنتی به نظر می آیند. این یافته بیان می کند که در بانکداری اینترنتی، در کنار جنبه های فنی و کارکردی e-SQ وب سایت بانک ها، مانند رضایت و دسترسی به سیستم، ارزش زیبایی شناسی و راهنمایی مناسب وب سایت ها نیز برای تضمین کیفیت e-SQ که به رضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی منجر می شود، مهم است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The Impacts of Service Quality and Customer Satisfaction on Customer Loyalty in Internet Banking
 This study examined the relationship and the impacts of e-SQ and e-Satisfaction on e-Loyalty in internet banking. The modified version of E-SERVQUAL instrument was used to determine e-SQ for internet banking service of a commercial bank in Malaysia. Questionnaires were collected randomly from 265 internet banking users. The findings indicated that assurance-fulfillment, efficiency-system availability; privacy, contact-responsiveness and website aesthetics and guide constitute e-SQ for the internet banking service. Website aesthetics and Guide, Efficiency-System availability and Contact-Responsiveness of the internet banking e-SQ were positively affected e-Satisfaction.

E-Satisfaction was positively significant to e-Loyalty. E-Satisfaction was found to partially mediate the relationship of Website aesthetics and Guide of e-SQ and customer e-Loyalty. The result highlighted that attractiveness and appearance of banks’ websites, and the information and guidance provide by the websites are important features to internet banking users. This finding reflected that in internet banking, beside the technical and functionality aspects of banks’ websites e-SQ, such as efficiency, fulfilment and system availability, the aesthetic value and proper guidance of the websites are also crucial to ensure quality of e-SQ that will lead to e-Satisfaction and e-Loyalty.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: اثرات کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی
عنوان انگلیسی:  The Impacts of Service Quality and Customer Satisfaction on Customer Loyalty in Internet Banking
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۹
سال انتشار : 2013 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8842 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 901.78Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت منابع انسانی، تجارت الکترونیک، بانکداری و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: اولین کنگره جهانی علوم اداری و سیاسی – ۱st World Congress of Administrative & Political Sciences
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه تکنولوژی مالزی
کلمات کلیدی:  بانکداری اینترنتی، E-SERVQUAL ، رضایت الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The Impacts of Service Quality and Customer Satisfaction on Customer Loyalty in Internet Banking

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود مقالات بانکداری با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا