دانلود گزارش کارآموزی

دانلود گزارش کارآموزی معماری در دفتر فنی

 گزارش کارآموزی معماری در دفتر فنی

مشخصات گزارش :
عنوان فارسی: گزارش کارآموزی معماری در دفتر فنی
تعداد صفحات : ۴۸
مقطع علمی : کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد منبع: ندارد
حجم فایل: ۶۰ کیلوبایت  

.

بخشی از گزارش :
محل کارآموزی اینجانب در تاریخ ۲۵/۱/.. در دفتر فنى امین ابهر  شروع به فعالیت نمودم و تا تاریخ ۵/۴/…  روزانه از ساعت ۸ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر در آن محل به کارآموزی و فرا گرفتن اطلاعات و تجربیات مفید جدید مشغول بودم.

در تاریخی ۲۵/۱/… در اولین روز کارآموزی با مراجعه دفتر فنی مهندس امین سازه محلی که در آنجا باید فعالیت‌های دوره کارآموزی خود را به انجام می‌رساندم حضور یافتم. در اولین روز کارآموزی به دلیل آشنا نبودن با افراد و محیط کار مشغول به آشنایی با مسئولان و کارکنان دفتر مهندس شدم.

در تاریخ ۲۶/۱/… در دومین روز کارآموزی پس از مراجعه به دفتر فنی سعی به آموختن روابط بین کارکنان با مراجعین و نوع آمد و شد مهندسین و پیمانکاران پرداختم. در آن روز چند پیمانکار و یک صاحب زمین که برای ساخت آپارتمان زمین یک طبقه خود را در اختیار مهندس امین قرار داده بود به صحبت‌های آنها پیرامون ساخت و ساز توجه کردم.

در تاریخ ۲۷/۱/… در سومین روز کار آموزی پس از مراجعه به دفتر فنی به دلیل آشنا نبودم کامل و صحیح با مهندس امین و دیگر کارکنان به مانند روزهای قبل بیشتر سعی کردم تا با روابط بین مهندس و کارکنان و مراجعین و صحبت با یکی از همکاران مهندس امین به پیرامون درس معماری در دانشگاه خود در ابهر و نوع آموزش درس‌ها و سطح آموزش صحبت کردیم.

.

خرید گزارش کارآموزی :

.

مطالب مرتبط:
دانلود گزارش کارآموزی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا