دانلود ترجمه مقاله بررسی استقبال آنلاین کلان داده در تحقیقات بازاریابی کیفی
ترجمه فارسی مقاله بررسی استقبال آنلاین کلان داده در تحقیقات بازاریابی کیفی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بررسی استقبال آنلاین کلان داده در تحقیقات بازاریابی کیفی |
هدف: هدف این مقاله ارائه بخش الحاقی روش تجزیه و تحلیل استقبال به عنوان روشی برای درنظرگیری وساطتهای رسانه و کلان داده در دیدگاه بازاریابی کیفی و ارائه درکی از آن است. ما روش تحقیقی را پیشنهاد میکنیم که تمرکزش بر پیشرفتهای استدلالی در بحثهای مشتریان مانند بحثهای موجود در یوتیوب –پایگاه بزرگ رسانه اجتماعی با قابلیت دسترسی آزاد– درمقابل بحث در انجمنهای محرمانه و گروهی است که با روش نتنوگرافی بررسی میشوند.
روش/رویکرد – تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین یافتهها: ما با استفاده از ترکیبی از روشهای کیفی و کمی درمییابیم که کلان داده میتواند با نشان دادن جوانب جدید شبکههای آنلاین با روابط ضعیف و معناسازی مشتریان تجزیه و تحلیلهای پذیرش آنلاین را بهبود بخشد. محدودیتها/پیامدهای تحقیق: پتانسیل تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین در داشتن دیدگاهی استدلالی نسبت به تعاملات مشتری در رسانه اجتماعی بزرگ و توانایی تجزیه و تحلیل معاشرتهایی است که نشانگر فرهنگهای مشترک نیستند بلکه بیشتر تعاملات روزمره زودگذر را نشان میدهند. اصالت/ارزش مقاله: روش ما به تمرکز فعلی کمک میکند تا سطوح تحلیل را فراتر از تحقیقی که تمرکزش بر فرد و تعاملات فردی در گروههاست تعریف کند تا بدین صورت معاشرتهای بزرگتر دیگر را بررسی نماید. هم چنین، روش ما با درنظرگیری و بررسی وساطت تعامل اجتماعی که رسانه اجتماعی در آن سهیم است در تحقیق دراین مورد مشارکت میکند و درنتیجه روشهای ما به واسطه امکانات رسانه اجتماعی عملکرد فعالی از خود نشان خواهند داد. بنابراین، با گسترش پیشرفتهایی که نتنوگرافی در فضاهای آنلاین ایجاد کرد، تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین بطور محتمل میتواند با دیدگاه روش اجتماعی – فرهنگی اطلاعاتی از وضعیت فعلی کلان داده ارائه دهد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Online Reception Analysis: Big Data In Qualitative Marketing Research |
Purpose The purpose of this paper is to forward an extension of reception analysis as a way to incorporate and give insight to social media mediations and big data in a qualitative marketing perspective. We propose a research method that focuses on discursive developments in consumer debates for example on YouTube a large-scale openaccess social media platform as opposed to the closed and tightknit communities investigated by netnography.
Methodology/approach Online reception analysis Findings Using a combination of qualitative and quantitative methods, we find that big data can enrich online reception analyses by showing new aspects of weak tie online networks and consumers meaning making. Research limitations/implications The potential of online reception analysis is to encompass a discursive perspective on consumer interactions on large-scale open-access social media and to be able to analyze socialities that do not represent shared cultures but are more representative of transitory everyday interactions. Originality/value of paper Our method contributes to the current focus to define levels of analysis beyond research centered on individuals and individual interactions within groups to investigate other larger socialities. Further, our method also contributes by incorporating and investigating the mediatization of interaction that social media contributes with and therefore our methods actively work with the possibilities of social media. Hence, by extending the advances made by netnography into online spaces, online reception analysis can potentially inform the current status of big data research with a sociocultural methodological perspective. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین: کلان داده در تحقیقات بازاریابی کیفی |
|
عنوان انگلیسی: Online Reception Analysis: Big Data In Qualitative Marketing Research |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24 |
سال انتشار : 2014 | نشریه: امرالد – Emerald |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6037 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.52Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، اینترنت و شبکه های گسترده و مدیریت منابع اطلاعاتی |
|
مجله: پژوهش در رفتار مصرف کننده – Research in Consumer Behavior | |
دانشگاه: کلان داده، تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین، نتنوگرافی، تحلیل گفتمان، وبومتریک ، یوتیوب |
|
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.