ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله رابطه جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و مدیریت بازاریابی
ترجمه فارسی مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی |
هدف این پژوهش، کشف رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک یک شرکت، مدیریت بازاریابی از نظر تاکتیک های ترکیب بازاریابی و عملکرد نوآوری است. ما سه نوع جهت گیری استراتژیک را بررسی می کنیم: جهت گیری مشتری، فناوری و ترکیب مشتری/فناوری. تاثیر آن ها بر عملکرد نواوری و تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی از نظر ترکیب بازاریابی بر این رابطه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. فرضیات خود را در نمونه ای از ۱۶۰۳ شرکت تولیدی فرانسوی مورد آزمون قرار داده و نشان می دهیم که سازمان هایی با جهت گیری ترکیبی مشتری/فناوری عملکر بهتری نسبت به سازمان هایی با جهت گیری مشتری یا فناوری دارند. هم چنین نشان می دهیم که تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی در پرورش و ارتقای موفقیت نوآوری برای همه ی جهت گیری ها، مثبت است اما برای سازمان هایی با جهت گیری فناوری، بیشتر است. در نهایت درمی یابیم که تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی بر رابطه ی بین جهت گیری و عملکرد زمانی افزایش می یابد که عوامل بیشتری از ترکیب بازاریابی به صورت همزمان به کار گرفته شوند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management |
This research aims at exploring the relationship between a firm’s strategic orientation, marketing management in terms of marketing mix tactics, and innovation performance. We examine three types of strategic orientations: customer, technology, and combined customer/technology orientation. We analyze their direct effect on innovation performance as well as the moderating effect of marketing management in terms of the marketing mix on this relationship. We test our hypotheses on a sample of 1603 French manufacturing firms and show that organizations with a combined customer/technology orientation outperform those with a customer or technology orientation alone. We also show that the moderating effect of marketing management in boosting innovation success is positive for all orientations, but greatest for organizations with a technology orientation. Finally, we find that the moderating effect of marketing management on the relationship between orientation and performance increases as more elements of the marketing mix are deployed simultaneously. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی |
|
عنوان انگلیسی: Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 29 (2 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : ۲۰۱۹ | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : ۱۰۳۶۷ | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : ۲٫۹۵Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و نوآوری تکنولوژی |
|
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research | |
دانشگاه: دانشکده بازرگانی استیلمن، دانشگاه ستون هال، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: عملکرد نوآوری، مدیریت بازاریابی، جهت گیری مشتری، جهت گیری فناوری | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است |
.
.
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.