ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله بررسی پیشینه برند لوکس
ترجمه فارسی مقاله برند (نام تجاری) لوکس چیست؟
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی What is a luxury brand? A new definition and review of the literature |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : برند (نام تجاری) لوکس چیست؟ |
به رغم تحقیقات قابل توجه پیشین درباره برند لوکس، هنوز تعریف جامعی از “برند لوکس” وجود ندارد. هدف این مقاله بررسی پیشینه برند لوکس به منظور: الف) ارائه خلاصه وضعیت اطلاعات در بازاریابی برند لوکس؛ و ب) ارائه تعریفی جدید و قابل استفاده راجع به برند لوکس، می باشد. بررسی پیشینه برند لوکس با تمرکز بر ارائه تعریفی مفیدتر از “برند لوکس”، انجام شده که دیدگاه های نظری مهمی در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته، و خلاصه ای از یافته های تحقیقاتی مهم ارائه شده است. در این بررسی، چارچوب مورد استفاده Ko و Megehee (2012) به عنوان چارچوب مفهومی هدایتگر برای درک استفاده از برند های لوکس استفاده شده است. دستورالعمل هایی برای تحقیقات بیشتر نیز ارائه شده است. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
What is a luxury brand? A new definition and review of the literature |
In spite of considerable prior research on luxury branding, no widely accepted definition of “luxury brand” exists. The purpose of this paper is to review the literature in order to: a) summarize the state of knowledge on luxury brand marketing; and b) provide a new and usable definition of a luxury brand. A literature review was conducted with a focus on developing a more useful definition of “luxury brand,” outlining key theoretical perspectives that have been used in this area, and summarizing key research findings. Ko and Megehee’s (2012) framework for understanding consumption of luxury brands is used as the guiding conceptual framework for the review. Directions for future research are provided. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: برند (نام تجاری) لوکس چیست؟ تعریفی جدید و بررسی پیشینه آن |
|
عنوان انگلیسی: What is a luxury brand? A new definition and review of the literature |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26 (1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2019 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 10205 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.25Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار |
|
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research | |
دانشگاه: دانشگاه ایالتی اوهایو، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: لوکس، برند (نام تجاری)، بازاریابی (کالای) لوکس، رفتار مصرف کننده، خرده فروشی (کانال توزیع)، مصرف قابل توجه | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است |
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی What is a luxury brand? A new definition and review of the literature |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.