دانلود ترجمه مقاله نقش موثر اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
ترجمه فارسی مقاله نقش موثر اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : نقش موثر اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B |
تجارت الکترونیک B2B (B2B EC)، یک فناوری است که روابط بین شریکان تجاری را پشتیبانی میکند. در اتخاذ چنین فناوریای، اِعمال قدرت، نقشی حیاتی را ایفا میکند. اعمال اشتباه قدرت در محدودهی B2B ممکن است پیامدهای نادرست و غیر واقعبینانهای را ایجاد کند.
متاسفانه، نقش اعمال قدر در نوشتجات اتخاذ B2B EC تقریبا نادیده گرفته شده است. در پاسخ، این مقاله با استفاده از نظریهی وابستگی منابع (RDT) و نظریهی نوآوری انتشار (DIT) در مورد تعامل بین تاثیر ویژگیهای نوآوری و اعمال قدرت استدلال میکند تا اتخاذ B2B EC را توضیح دهد. این پیشنهاد میتواند شناخت B2B EC را بهبود بخشد و به حل تناقض بین یافتههای در نوشتجات کمک کند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
The Moderating Role of Power Exercise in B2B E-commerce Adoption Decision |
B2B E-commerce (B2B EC) is a technology that supports relationship between business partners. In adopting such technology, power exercise plays a crucial role. Misunderstood power exercised within B2B EC may generate unrealistic or inaccurate outcomes.
Unfortunately, the role of power exercise is nearly ignored in B2B EC adoption literature. In response, using the Resources-Dependency-Theory (RDT) and Diffusion-Innovation-Theory (DIT), this paper argues on the interaction between the influence of innovation characteristics and power exercise, so as to explain B2B EC adoption. This proposition could improve understanding B2B EC adoption and help to resolve inconsistency of findings in the literature |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: نقش تعدیل کننده اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B |
|
عنوان انگلیسی: The Moderating Role of Power Exercise in B2B E-commerce Adoption Decision |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : ۹ |
تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۳ |
سال انتشار : 2014 | نشریه : الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8049 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 586.08Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: بانکداری، مدیریت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک | |
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری – Social and Behavioral Science | |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه Utara مالزی |
|
کلمات کلیدی: تصمیم اتخاذ، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک B2B، اعمال قدرت | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی دانلود مقالات بانکداری با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.