دانلود رایگان مقاله فارسی

دانلود رایگان مقاله نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و ساختار سازمانی

دانلود رایگان مقاله نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و ساختار سازمانی

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله مدیریت ، بازاریابی

 

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” مقاله نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و ساختار سازمانی ” بدین شرح است:

رسانه اجتماعی توصیف ابزارهای آنلاین است که مردم از آن برای اشتراک محتوا، پروفایل‌ها، نظرات، دیدگاه‌ها، تجربیات و افکار استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی رسانه‌های اجتماعی با شبکه‌‌های اجتماعی در این است که رسانه‌های اجتماعی راهی برای انتقال و یا اشتراک‌گذاری اطلاعات با مخاطبان گسترده‌ است؛ در حالی که شبکه‌های اجتماعی عامل تعامل است. گروه‌هایی از مردم با منافع مشترک، یا ذهن مشابه، وابسته با یکدیگر که در سایت­های شبکه­ های اجتماعی رابطه ایجاد می‌کنند. رسانه اجتماعی، اجتماعی‌سازی یک سازمان و درگیر کردن عوامل انسانی در فرآیند رویه‌ها و فلسفه‌های یک سازمان است.

در این مقاله، نقش رسانه‌های اجتماعی به عنوان عاملی تأثیرگذار در بازاریابی و مؤثر بر ساختار سازمانی با نگاه ویژه به بانکداری الکترونیک و بانکداری اجتماعی مورد بحث قرار می‌گیرد. مؤلفه‌ها و نقشه راه نفوذ بانک­ها به درون رسانه‌های اجتماعی بیان می‌گردد و با ارائه جداولی از حضور بانک‌های خارجی در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی پربازدید و بحث پیرامون نقش این رسانه‌ها در بسترسازی تعاملات بانکی با نسل جدید به منظور ایجاد مشتریانی وفادار، به عواملی همچون کاهش هزینه‌ها، کسب اعتماد نسل جدید، افزایش درآمد و اهمیت برند بانک‌ها در رسانه‌های مذکور پرداخته می‌شود.
کلیدواژگان
رسانه‌های اجتماعی؛ بازاریابی؛ ساختار سازمانی؛ بانکداری الکترونیک؛ بانکداری اجتماعی  

————-

مشخصات مقاله:

دسته : مدیریت ، بازاریابی

عنوان  : مقاله نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و ساختار سازمانی

قالب بندی : word

قیمت : رایگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا