ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله کاربرد سیستم مدیریت کیفیت مراقبت بهداشتی با مدل ۳-E در بیمارستان

ترجمه فارسی مقاله کاربرد سیستم مدیریت کیفیت مراقبت بهداشتی با مدل ۳-E در بیمارستان

مقاله ترجمه شده کاربرد سیستم مدیریت کیفیت مراقبت بهداشتی با مدل ۳-E در بیمارستان مربوط به رشته مدیریت و درباره سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، مدیریت استراتژیک و مدیریت عملکرد می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی A healthcare quality management system underpinning the 3-E model and its application in a new tertiary hospital in Australia

خرید ترجمه فارسی مقاله کاربرد سیستم مدیریت کیفیت مراقبت بهداشتی با مدل ۳-E در بیمارستان

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله : کاربرد سیستم مدیریت کیفیت مراقبت بهداشتی با مدل ۳-E در بیمارستان
اهداف: جذب، تقویت و جلب فعالیت های بهبود حسابرسی بالینی و تبدیل آن ها به تمارین روزمره برای توسعه ظرفیت، توانایی و فرهنگ در بهبود مستمر.

روش: با پیاده سازی یک سیستم مدیریت کیفیت الکترونیکی به نام Governance، Evidence، Knowledge and Outcome (GEKO) ، جنبه های کلیدی مدیریت ، دانش ، اثبات و نتیجه گیری را می توان به منظور ارتقا کیفیت طرح ها به کار برد . پیاده سازی سیستم GEKO، اصول کلی مدیریت کیفیت و مدیریت را شامل می شود که شامل کنترل استراتژیک مدیریت و بازاریابی به همراه راهبردهای رهبری است.

چشم انداز این تحقیق این است که انگیزه ی کارمندان را به جهت مالکیت چرخه کیفیت توسعه مستمر مراقبت از بیمار افزایش دهیم تا بدین جهت بتوانیم سیستم هایی که در زیر چنین سیستمی قرار میگیرند و نیز پروسه هایی که بر مراقبت از بیمار هستند را با یکدیگر ترکیب کنیم .

نتایج : مسیر یک توسعه مستمر تا چهار ماه پس از توسعه ی بیمارستان به شکل موفقیت آمیزی عمل کرد . بیش از ۸۹۰ (تقریبا ۱۶٪ نیروی کار) کارکنان چند رشته ای و چند شغله در ۱۲ ماه از QI ها آموزش و پشتیبانی را دریافت کردند؛ بیش از ۵۳۵ پیشنهاد کیفیت در GEKO دریافت شد. درصد مشاغل حاضر در تحقیق : پرستاری و مامایی ۴۶٪ (۲۴۶)، پزشکی ۳۳٪ (۱۷۷)، مشاغل بهداشتی وابسته ۹٪ (۴۸)، داروخانه ۵٪ (۲۷) و کارکنان غیر بالینی ۷٪ (۳۷). میانگین مشاغل جدید در هر ماه ۴۲ بود. بررسی ها نشان میدهد که کاربرد رویکرد یک چرخه سریع در بهبود، سنجش ، اصلاح و توسعه ی مستمر و افزایش مراقبت های بالینی تاثیرگذار می باشد .

نتیجه گیری: ساختار اداری مناسب، فرایندها، آموزش و آموزش گسترده و آموزش همراه با روابط مشارکتی،کلیدهای به منظور تقویت بهبود حسابرسی بالینی در کار روزمره، به شمار می آِند . در دسترس بودن یک سیستم مدیریت کیفیت مانند GEKO برای ایجاد QI در دسترس همه کارکنان نیز بسیار مفید است .

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 A healthcare quality management system underpinning the 3-E model and its application in a new tertiary hospital in Australia
 Objectives: Engaging, enhancing and embedding clinical audit improvement activities into everyday practice to develop capacity, capability and culture in continuous improvement.

Method: Through the implementation of an electronic quality management system called Governance, Evidence, Knowledge and Outcome (GEKO), the key aspects of governance, evidence knowledge and outcomes were able to be applied to quality initiatives. Implementation of the GEKO system incorporated the principles of total quality control and management to include strategic management control and marketing in parallel with leadership strategies.

The vision was to motivate staff to enable ownership of the quality cycle of continuous improvement of patient care to incorporate underlying systems and processes that impact on patient care.

Results: A continuous improvement pathway was successfully established 4 months post hospital commissioning. Over 890 (approximately 16% workforce) multidisciplinary and multi-professional staff received training and support for QIs in 12 months; over 535 quality proposals were received on GEKO. Submissions by profession: nursing and midwifery 46% (246), medical 33% (177), allied health 9% (48), pharmacy 5% (27), and non-clinical staff 7% (37). Average new submissions per month were 42. Reviews demonstrated the application of a rapid cycle approach to develop, test, modify and refine improvements and enhanced clinical care.

Conclusion: Appropriate governance structure, processes, extensive education and training together with collaborative relationships are the keys to embed clinical audit improvement into everyday practice. The availability of a quality management system like GEKO is very useful to make QI accessible to all staff. © ۲۰۱۷ Chinese Nursing Association. Production and hosting by Elsevier B.V. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: یک سیستم مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی با استفاده از مدل ۳-E و کاربرد آن در یک بیمارستان جدید و عالی در استرالیا
عنوان انگلیسی: A healthcare quality management system underpinning the 3-E model and its application in a new tertiary hospital in Australia
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : ۵ تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۳
سال انتشار : ۲۰۱۷ نشریه: الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : ۸۲۱۶ رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 857.01Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت 
گرایش های مرتبط با این مقاله: سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، مدیریت استراتژیک و مدیریت عملکرد
مجله: مجله بین المللی علوم پرستاری – International Journal of Nursing Sciences
دانشگاه: بیمارستان فیونا استنلی، استرالیا
کلمات کلیدی: حسابرسی، فرهنگ، بهبود کیفیت، سرگرمی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی A healthcare quality management system underpinning the 3-E model and its application in a new tertiary hospital in Australia

خرید ترجمه فارسی مقاله کاربرد سیستم مدیریت کیفیت مراقبت بهداشتی با مدل ۳-E در بیمارستان

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا