دانلود رایگاندانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله اهمیت حسابرسی زیست محیطی در حسابرسی رعایت

ترجمه مقاله اهمیت حسابرسی زیست محیطی در حسابرسی رعایت اهمیت حسابرسی زیست محیطی در حسابرسی رعایت بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله اهمیت حسابرسی زیست محیطی در حسابرسی رعایت  ” بدین شرح است:

هدف از این مقاله، بررسی این مسئله است که آیا حسابرسی محیط زیستی دارای تاثیر پایداری بر سازگاری با مقررات محیط زیستی است. ما از مجموعه داده DEQ میشیگان در این مسئله استفاده می کنیم که آیا تسهیلات دارای زمینه در آگهی تمایل به حسابرسی است یا خیر. در حالیکه این اندازه گیری ممکن است گزارش شود، در نتیجه غلظت یا عدم توانایی عمدی برای ارائه این آگهی، این تنها داده در سطح تسهیلات در خصوص حسابرسی محیطی است که از آن آگاهیم. مزیت آشکار داده های میشیگان، پوشش انواع گسترده تسهیلات آن است. این ویژگی کمک می کند تا به این سوال پاسخ داده شود که آیا تشویق بدون هدف EDA حسابرسی محیطی بخش مهمی از استراتژی اجرایی و سازگاری است یا خیر.

ما تجزیه و تحلیل خود را متمرکز بر تسهیلات تولیدی می کنیم که با RCRA قانون گزاری می شود. در بررسی دلایل حسابرسی محیطی، ما در می یابیم که تسهیلات بزرگتر و تسهیلات با مقررات سخت تر بیشتر حسابرسی می شوند. این داده ها نشان می دهند تسهیلاتی که با برنامه های محیط زیست چندگانه قانون گذاری می شوند بیشتر تمایل به حسابرسی دارند وقتی تسهیلاتی اند که داوطلبانه در اجرای عملکرد محیط زیست ملی EPA شرکت می کنند.

تجزیه و تحلیل ما هیچ تفاوت پایداری بین تسهیلاتی که آگهی تمایل به حسابرسی داده اند و تسهیلاتی که این کار را نکرده اند خواه به روشی که قانون گذاران تسهیلات را در آینده یا در رفتار سازگار آینده تسهیلات بازرسی می کنند. زیرا تنها تعدادی از تسهیلات در مجموعه داده ما وجود دارد که آگهی تمایل به حسابرسی می دهند و تعدادی از مشخصات را برای حصول اطمینان از این مسئله بررسی کرده ایم که یافته های ما بسیار کامل است. هیچ یک از مدلهای دیگر هیچ مدرکی ارائه نداده اند که حسابرسی بر روی سازگاری طولانی مدت در تسهیلات در نمونه هیچ اثری ندارد.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: Do environmental audits improve long-term compliance? Evidence from manufacturing facilities in Michigan

فرمت مقاله لاتین: word

عنوان ترجمه شده فارسی : آیا حسابرسی زیست محیطی، حسابرسی رعایت را در طولانی مدت بهبود می بخشد؟  شواهد برگرفته از کارخانجات تولیدی در میشیگان

تعداد صفحات ترجمه: ۲۱

 .
download-mihanhamkar-com
 .
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا