دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B
ترجمه فارسی مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets |
خرید ترجمه فارسی مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B |
وفاداری به برند یک ابزار مهم در زمینه اندازه گیری موفقیت برند در بازار های B2B ( بین شرکت ها ) است، لذا محرک های وفاداری به برند در بازار های B2B نسبت به عرصه های دیگر کاملا متفاوت است. درحالیکه فرانشیز جهانی به عنوان یک سبک ورود عمده به بازار های نوظهور پذیرفته شده است تحقیقات محدودی نیز وجود دارد که بر محرک های وفاداری به برند فرانشیز در بازار های نوظهور متمرکز هستند. این پژوهش یک مدل ناهمسان شناختی را از عوامل تعیین کننده وفاداری به برند فرانشیز در بازار های نو ظهور را مورد بررسی قرار داده است.
فرضیه ها نیز بر مبنای دیدگاه های فرانشیز ها و با استفاده از داده های نظر سنجی از فرانشیز ها در کشور هند مورد آزمایش و تست قرار گرفته اند. پاسخ دهنگان با استفاده از نمونه گیری تصادفی بر مبنای موقعیت جغرافیایی و نوع صنعت انتخاب شدند. یافته ها نشان می دهد که شایستگی درک شده فرانشیزور و سطح به اشتراک گذاری اطلاعات نقشی کلیدی و تاثیر گذار بر وابستگی عاطفی به نام تجاری و ارزش ارتباط درک شده ایفا می کنند که به نوبه خود باعث ارتقا وفاداری به برند می شود. مفاهیم نظری و عملی و همچنین مسیر های تحقیقاتی آینده نیز مورد بحث قرار گرفته است. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets |
Brand loyalty remains a salient measure of brand success in business-to-business (B2B) markets, yet the drivers of B2B brand loyalty vary from one context to another. While global franchising is accepted as a major entry mode into emerging markets, limited research has focused on the drivers of franchise brand loyalty in emerging markets. This study advances a nomological network model of the determinants of franchise brand loyalty in an emerging market.
The hypotheses were tested from the franchisees’ perspective using survey data from Indian franchises. The respondents were selected using stratified random sampling based on geographic location and industry type. The findings indicated that perceived franchisor competence and the level of information sharing play key roles in influencing franchisees’ emotional brand attachment and perceived relationship value, which in turn enhance brand loyalty. Theoretical and practical implications as well as future research directions are discussed. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B: از دیدگاه یک بازار نو ظهور |
|
عنوان انگلیسی: The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets: An emerging market perspective |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۹ |
سال انتشار : 2017 | نشریه : الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8207 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 832.66Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت فناوری اطلاعات | |
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research | |
دانشگاه: دانشگاه وولونگونگ در دبی، گروه بازرگانی و مدیریت، امارات متحده عربی |
|
کلمات کلیدی: وفاداری برند B2B ، وابستگی عاطفی به نام تجاری، شایستگی فرانشیزور، سطح به اشتراک گذاری اطلاعات، ارزش ارتباط، بازار های نو ظهور | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets |
خرید ترجمه فارسی مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.