ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B

ترجمه فارسی مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B

مقاله ترجمه شده عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت فناوری اطلاعات می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets

خرید ترجمه فارسی مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله : عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B
 وفاداری به برند یک ابزار مهم در زمینه اندازه گیری موفقیت برند در بازار های B2B ( بین شرکت ها ) است، لذا محرک های وفاداری به برند در بازار های B2B نسبت به عرصه های دیگر کاملا متفاوت است. درحالیکه فرانشیز جهانی به عنوان یک سبک ورود عمده به بازار های نوظهور پذیرفته شده است تحقیقات محدودی نیز وجود دارد که بر محرک های وفاداری به برند فرانشیز در بازار های نوظهور متمرکز هستند. این پژوهش یک مدل ناهمسان شناختی را از عوامل تعیین کننده وفاداری به برند فرانشیز در بازار های نو ظهور را مورد بررسی قرار داده است.

فرضیه ها نیز بر مبنای دیدگاه های فرانشیز ها و با استفاده از داده های نظر سنجی از فرانشیز ها در کشور هند مورد آزمایش و تست قرار گرفته اند. پاسخ دهنگان با استفاده از نمونه گیری تصادفی بر مبنای موقعیت جغرافیایی و نوع صنعت انتخاب شدند. یافته ها نشان می دهد که شایستگی درک شده فرانشیزور و سطح به اشتراک گذاری اطلاعات نقشی کلیدی و تاثیر گذار بر وابستگی عاطفی به نام تجاری و ارزش ارتباط درک شده ایفا می کنند که به نوبه خود باعث ارتقا وفاداری به برند می شود. مفاهیم نظری و عملی و همچنین مسیر های تحقیقاتی آینده نیز مورد بحث قرار گرفته است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets
 Brand loyalty remains a salient measure of brand success in business-to-business (B2B) markets, yet the drivers of B2B brand loyalty vary from one context to another. While global franchising is accepted as a major entry mode into emerging markets, limited research has focused on the drivers of franchise brand loyalty in emerging markets. This study advances a nomological network model of the determinants of franchise brand loyalty in an emerging market.

The hypotheses were tested from the franchisees’ perspective using survey data from Indian franchises. The respondents were selected using stratified random sampling based on geographic location and industry type. The findings indicated that perceived franchisor competence and the level of information sharing play key roles in influencing franchisees’ emotional brand attachment and perceived relationship value, which in turn enhance brand loyalty. Theoretical and practical implications as well as future research directions are discussed.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B: از دیدگاه یک بازار نو ظهور
عنوان انگلیسی:  The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets: An emerging market perspective
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۹
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8207 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل :  832.66Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت 
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
دانشگاه: دانشگاه وولونگونگ در دبی، گروه بازرگانی و مدیریت، امارات متحده عربی
کلمات کلیدی: وفاداری برند B2B ، وابستگی عاطفی به نام تجاری، شایستگی فرانشیزور، سطح به اشتراک گذاری اطلاعات، ارزش ارتباط، بازار های نو ظهور
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets

خرید ترجمه فارسی مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا