دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله سیستم هوشمند برای مدیریت امنیت اطلاعات

دانلود رایگان ترجمه مقاله سیستم هوشمند برای مدیریت امنیت اطلاعات

مقاله ترجمه شده بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  ترجمه مقاله سیستم هوشمند برای مدیریت امنیت اطلاعات ” بدین شرح است:

محدودیت های هر فناوری امنیتی به همراه رشد فشار حمالت سایبر، نیاز به وجود مدیریت امنیت اطالعاات را راروری ساخته و باعث افزایش فعالیت هایی می شود که بوسیله قسمت های از شبکه اجرایی و کارکنان امنیتی انجام می گیرد. بنابراین نیاز برای افزایش مکانیزم های ویرایش خودکار و گزارش های هوشمند برای اعتماد به سایبر وجود دارد. سیستم های هوشمند سیستم های محاسباتی خودکار بر مبنای روشهای هوشمند هساتند کاه از مراقبات پیوساته و کنتارن کاردن فعالیت ها حمایت می کنند.

هوش باعث پیشرفت توانایی فردی برای تصمیم گیری بهتر می باشد. این تحقیق، ساختار مفروض یک سیساتم هوشامند برای مدیریت امنیت اطالعات )ISISM( را نشان می دهد. هدف از این سیستم بهبود بخشایدن باه فراینادهای مادیریت امنیت مثل مراقبت کردن، کنترن و تصمیم گیری در ابعاد موثر می باشد که باالتر از متخصصاین در سیساتم امنیتای قارار دارد و مکانیزم هایی را فراهم می کند تا باعث تقویت ساختار فعان دانش و آگاهی در مورد تهدیدات، سیاست ها، فرآیندها و خطرات شود. ما به مسائل مربوط به نیازها و طراحی برای اجزای اصلی سیستم هوشمند تمرکز می کنیم.

واژگان کلیدی: مدیریت امنیت اطالعات، امنیت سایبر، سیستم هوشمند، معماری، کنترن بر مبنای عامل

مرور کلی در مورد امنیت سایبر رشد فزاینده اینترنت، همگرایی اینترنت و برنامه های کاربردی چند رسانه ای بی سایم و خادمات ، چاالش هاای جدیاد امنیتی را بوجود آورده است (Miller, 2001) . امنیات یاک سیساتم پیسیاده اسات و مای بایسات در هاا ااااامه نقااط و بارای هار کااربری ماورد توجاه قارار بگیارد (Volonino, 2004). سازمانها نیاز به یک روش سیستماتیک برای ماادیریت امنیات اطالعاات دارناد کاه پیوساتگی امنیتی را در هر سطحی نشان می دهد. آنها به سیستم هایی نیاز دارند که از تخصیص بهینه منابع امنیتی به نسبت ریسک بیشاتر و آسایپ پاییری حمایات کناد .

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: Intelligent System for Information Security Management: Architecture and Design Issues

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی : سیستم هوشمند برای مدیریت امنیت اطلاعات : معماری و مسائل مربوط به طراحی

رشته: مدیریت ، فناوری اطلاعات

 .
.
download-mihanhamkar-com
 .

 دانلود مقالات انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی

 دانلود مقالات انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا