ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی (WOM) – الزویر ۲۰۱۹
ترجمه فارسی مقاله تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The effect of price on word of mouth |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی |
بسیاری از مقصدهای توریستی بشدت بر بازدید کنندگان تکراری تمرکز کرده و به آنها وابستهاند. بنابراین، فرض اساسی این است که بازدید کنندگان تکراری سودآوری بیشتری دارند (برای مثال از طریق هزینههای بازاریابی پایینتر) و تبلیغ شفاهی مثبت آنها (WOM) برای جذب مهمانان جدید ضروری میباشد. ما در این مقاله، یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ را برای بررسی تأثیر قیمت بر بازدید کنندگان دفعه اولی و بسیار تکراری از پیستهای اسکی ارائه میدهیم. با استفاده از یک رویکرد مدلسازی خطی سلسله مراتبی، نشان میدهیم که در خصوص بازدیدکنندگان دفعه اولی، قیمت یک رابطه منفی با WOM دارد اما در خصوص بازدید کنندگان تکراری هیچ تاثیری ندارد. بنابراین ما کاهش تأثیر قیمت بر WOM را برای بازدید کنندگان تکراری نشان میدهیم. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
The effect of price on word of mouth |
Many tourist destinations strongly focus and depend on repeat visitors. A central assumption thereby is that repeat visitors are more profitable (e.g. through lower marketing costs) and that their positive word of mouth (WOM) is essential to attract new guests. In this paper, we present a large-scale empirical study to investigate the effect of price for first time and heavy repeat visitors of ski resorts. Applying a hierarchical linear modelling approach, we show that price is negatively related to WOM for first time visitors and that price has no effect on WOM for repeat visitors. Thus, we show that the effect of price on WOM decreases for repeat visitors. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی: بازدید کنندگان دفعه اولی در برابر بازدید کنندگان بسیار تکراری |
|
عنوان انگلیسی: The effect of price on word of mouth: First time versus heavy repeat visitors |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18 (1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : ۲۰۱۹ | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 10373 |
رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : ۲٫۰۴Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی |
|
مجله: مدیریت گردشگری – Tourism Management | |
دانشگاه: دانشگاه آزاد بولزانو، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه پیازا، بولزانو، ایتالیا |
|
کلمات کلیدی: رضایتمندی مشتری، قیمت، تبلیغ شفاهی، مدلسازی خطی سلسله مراتبی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است |
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The effect of price on word of mouth |
خرید ترجمه فارسی مقاله تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی |
.
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.