ترجمه مقالات اقتصادترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تبلیغات ،وفاداری به برند و قیمت گذاری

ترجمه فارسی مقاله تبلیغات ، وفاداری به برند و قیمت گذاری

مقاله ترجمه شده تبلیغات ، وفاداری به برند و قیمت گذاری مربوط به رشته مدیریت و علوم اقتصادی و درباره توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، بازاریابی و مدیریت بازرگانی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Advertising, brand loyalty and pricing

خرید ترجمه فارسی مقاله تبلیغات ، وفاداری به برند و قیمت گذاری

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله : تبلیغات ، وفاداری به برند و قیمت گذاری
 من مدل انحصار چند جانبه فروش را مورد بررسی قرار می دهم که در این مدل ، شرکت ها قبل از این که در زمینه قیمت رقابت کنند ، در تبلیغ اگهی تشویقی سرمایه گذاری می کنند و وفاداری به علامت تجاری در مصرف کنندگانی را تشویق می کنند که در غیر این صورت ، ارزان ترین گزینه را در بازار می خرند . این حوزه که تبلیغ اگهی تشویقی برای بازارهای محصول داخلی را ارایه می کند ، تفسیر جایگزینی را برای پدیده پراکندگی قیمت فراهم می نماید .

علی رغم تشابه پیش بینی شده ، پروفایل همترازی مبالغ پرداخت شده برای تبلیغ آگهی از نوع غیرمتقارن می باشد . می توان دریافت که پایگا های مصرف کننده وفادار به علامت تجاری در میان شرکت ها متقارن می باشند . این یک پرسش مستدل را در رابطه با ” مدل فروش های ” واریان مطرح می سازد که در انجا تقارن به صورت داخلی فرض می شود .

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Advertising, brand loyalty and pricing
 I consider an oligopoly model where, prior to price competition, firms invest in persuasive advertising and induce brand loyalty in consumers who would otherwise buy the cheapest alternative on the market. This setting, in which persuasive advertising is introduced to homogeneous product markets, provides an alternative explanation for price dispersion phenomena.

Despite ex ante symmetry, the equilibrium profile of advertising outlays is asymmetric. It follows that endogenously determined brand loyal consumer bases are not symmetric across firms. This raises a robustness question regarding Varian’s “model of sales” where symmetry is exogenously assumed.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: تبلیغ و آگهی تجاری، وفاداری به علامت تجاری و قیمت گذاری
عنوان انگلیسی:  Advertising, brand loyalty and pricing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۹
سال انتشار : 2008 نشریه : الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7922 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.37Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت  و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله: بازیها و رفتار اقتصادی – Games and Economic Behavior
دانشگاه: گروه اقتصاد، دانشگاه آلیکانته، اسپانیا
کلمات کلیدی: اولگپولی، تبلیغات، پراکندگی قیمت، وفاداری نام تجاری
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Advertising, brand loyalty and pricing

خرید ترجمه فارسی مقاله تبلیغات ، وفاداری به برند و قیمت گذاری

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات اقتصاد با ترجمه فارسی

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی اقتصاد

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا