دانلود ترجمه مقاله رشد پایدار برای خویش فرمایی در صنعت خرده فروشی بر اساس رضایت مشتری
ترجمه فارسی مقاله رشد پایدار برای خویش فرمایی در صنعت خرده فروشی بر اساس رضایت مشتری
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : رشد پایدار در صنعت خرده فروشی بر اساس ارزش ویژه مشتری |
در کره، مراکز خرده فروشی سنتی با یک وضعیت جدی مواجه هستند که به موجب آن کسب و کارهای مناطق پایین دست با کاهش جمعیت محلی با فروپاشی مواجه میشوند: و این امر منجر به کاهش در فروش خویش فرمایان و رکود اقتصاد محلی میشود. خرده فروشان سنتی از حسابداری مبهمی استفاده میکنند و تمایلی به استفاده از کارتهای اعتباری ندارند، و بنابراین قابلیت اطمینان کلی دادههای مربوط به مشتریان آنها پایین است. این مقاله، این مسئله را با استفاده از مفهوم ارزش ویژه مشتری (CE) حل میکند.
ما از طریق پرسشنامهها، یک تجزیه و تحلیل تجربی را انجام دادیم تا تفاوتهای موجود در ارزش ویژه مشتری (CE) را بین قالبهای خرده فروشی سنتی و جدید شناسایی کنیم. این پرسشنامه شامل سوالاتی در رابطه با CE (ارزش ویژه، ارزش برند، ارزش رابطه)، رضایت، وفاداری و ویژگیهای جمعیت شناختی بود. ارزش ویژه مشتری (CE) و رضایتمندی در مقیاس ۵ نمرهای لیکرت اندازه گیری شد. در مجموع ۴۰۰ نظرسنجی تکمیل شد که از این میان ۳۹۱ مورد برای تجزیه و تحلیل در این مطالعه قابل استفاده بودند. در تحلیل رگرسیون بین ارزش ویژه مشتری (CE) و رضایتمندی مشتری، هر دو شرکت خرده فروشی قدیمی و جدید اثرات آماری معنی داری را نشان دادند. در صنعت خرده فروشی سنتی، ارزش ویژه و ارزش برند به لحاظ آماری معنی دار بودند، در حالیکه ارزش رابطه اینچنین نبود. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Sustainable growth for the self-employed in the retail industry based on customer equity |
In Korea, traditional retail districts face a serious situation whereby businesses in downtown areas face collapsing as local population declines: resulting in a decrease in self-employed sales and a declining local economy. Traditional retailers use ambiguous accounting and are reluctant to use credit cards, and thus, the overall reliability of their customer data is low.
This paper solves this problem by applying the concept of customer equity (CE). We conducted an empirical analysis through questionnaires to identify differences in CE between traditional and new retail formats. The questionnaire consisted of questions related to CE (value equity, brand equity, relation equity), satisfaction, loyalty, and demographic characteristics. CE and satisfaction were measured on a 5-point Likert scale. A total of 400 surveys were completed, resulting in 391 usable returns for analysis in this study. In the regression analysis between CE and customer satisfaction, both old and new retail firms showed statistically significant effects. In the traditional retail industry, value equity and brand equity were statistically significant, while relation equity were not. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: رشد پایدار برای خویش فرمایی در صنعت خرده فروشی بر اساس ارزش ویژه مشتری، رضایت مشتری و وفاداری |
|
عنوان انگلیسی: Sustainable growth for the self-employed in the retail industry based on customer equity, customer satisfaction, and loyalty |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24 (2 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : ۲۰۲۰ | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : ۱۰۶۰۹ | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : ۳٫۳۱Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار |
|
مجله: مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده – Journal of Retailing and Consumer Services | |
دانشگاه: دانشکده کارشناسی ارشد مدیریت فناوری، دانشگاه Kyunghee، یونگین، کره جنوبی |
|
کلمات کلیدی: خویش فرما، ارزش ویژه مشتری، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، صنعت خرده فروشی | |
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است |
.
.
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.