ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تست نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز

ترجمه فارسی مقاله آزمایش نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز تایلند

مقاله ترجمه شده آزمایش نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز تایلند مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی و مدیریت منابع انسانی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Testing Herzberg’s two‐factor theory in the Thai construction industry

خرید ترجمه فارسی مقاله آزمایش نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز تایلند

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  آزمایش نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز تایلند
 نظریه انگیزشی دو عاملی هرزبرگ در حیطه مدیریتی بسیار معروف است. هرچند که اعتبار آن در شرایط کاری مختلف، مورد نقد قرار گرفته است. صنعت ساخت و ساز، دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که می‌تواند در انگیزش کارمند اثر ویژه‌ای داشته باشد. این پژوهش، نظریه دو عاملی رادر مهندسی ساختمان تایلندی تست می‌کند و به روش مصاحبه هرزبرگ با سرکارگران می پردازد و نتایج را با هرزبرگ مقایسه می کند. مسئولیت، پیشرفت، امکان رشد و مشورت باعث رضایتمندی از شغل می‌گردد در حالی که شرایط کاری، امنیت شغلی، ایمنی سایت و روابط با سایر سازمان‌ها منجر به عدم رضایت از شغل می شود.

شناخت، خودِ کار، سیاست و مدیریت شرکت، روابط بین فردی، زندگی شخصی، و وضعیت، هم در رضایت و هم در عدم رضایت شغلی سرکارگران دخالت دارند. نتیجه گیری شده است که نظریه هرزبرگ کاملاً در صنایع ساختمان تایلند کاربرد ندارد. اگر قرار است که کارکنان ساختمان به طور موثر و کارآمدی با انگیزه شوند، باید برخی از عوامل را مورد توجه قرار داد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Testing Herzberg’s two‐factor theory in the Thai construction industry
 Herzberg’s two‐factor theory of motivation is widely known in management circles. However, it has been criticized regarding its validity in different work settings. Construction is an industry with unique characteristics which may have special effects on employee motivation. This study tests the two‐factor theory on Thai construction engineers and foremen following Herzberg’s interviewing procedure and compares the results to Herzberg’s. Responsibility, advancement, possibility of growth, and supervision contribute to job satisfaction, while working conditions, job security, safety on site, and relationships with other organizations contribute to job dissatisfaction.

Recognition, work itself, company’s policy and administration, interpersonal relations, personal life, and status contribute to both satisfaction and dissatisfaction. Achievement contributes to satisfaction for engineers but contributes to both satisfaction and dissatisfaction for foremen. It is concluded that Herzberg’s theory is not entirely applicable in the Thai construction setting. Some factors should receive attention if construction employees are to be motivated effectively.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی:  آزمایش نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز تایلند
عنوان انگلیسی:  Testing Herzberg’s two‐factor theory in the Thai construction industry
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :   11
تعداد صفحات ترجمه فارسی :  16
سال انتشار :  2003
نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول :  8511
رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل :  767.50Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی و مدیریت منابع انسانی
مجله:  مهندسی، مدیریت ساخت و ساز و معماری 
دانشگاه:  دانشکده مهندسی عمران، موسسه آسیایی تکنولوژی، تایلند
کلمات کلیدی:  انگیزش، رضایتمندی شغلی، نگرش کارکنان، تایلند، صنایع ساخت و ساز
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Testing Herzberg’s two‐factor theory in the Thai construction industry

خرید ترجمه فارسی مقاله آزمایش نظریه دو عاملی هرزبرگ در صنایع ساخت و ساز تایلند

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا