دانلود رایگان پایان نامهکارشناسی ارشد

دانلود رایگان پایان نامه موضع یابی استراتژیک بازار با استفاده از مدل تلفیقی استراتژی های رقابتی

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی : موضع یابی استراتژیک بازار با استفاده از مدل تلفیقی استراتژی های رقابتی/تجاری الکترونیکی

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال 

 بانک دانلود پایان نامه

 

 

————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه موضع یابی استراتژیک بازار با استفاده از مدل تلفیقی استراتژی های رقابتی ” بدین شرح است:

امروزه با وجودی که قسمت اعظم زعفران جهان در ایران تولید می گردد، اما حاشیه سود اندکی برای مردم ایران باقی می ماند . در واقع آنچه که ما بعنوان محصول زعفران صادر می کنیم بعنوان مواد اولیه ای می باشد که توسط کشورهایی نظیراسپانیا، فن آوری و بسته بندی شده و با نام اسپانیا یا هر کشوری غیر از ایران در جهان به عنوان محصول زعفران اصلی به فروش می رسد. با توجه به اینکه ایران توانایی بالایی در زمینه فن آوری و بهبود کیفیت زعفران بدست آورده است ، می تواند محصو لی با شرایط بازار هدف طراحی و ارایه کند . لذا در صورت تدوین استراتژی های صحیح بازاریابی و فروش ئو موضع یابی محصول زعفران ،می توان سهم ایران را از ارزش e-marketing فرد به فرد از طریق افزوده جهانی این محصول افزایش داد.

هم اکنون شرکتها و سازمانها بیشتر و بیشتر به این درک می رسند که باید مشتریان خود را در مرکز سازمان قرار دهند و از یک فرآیند قدرتمند استراتژیک مشتری محور حمایت کنند که شامل ثبت اطلاعات مشتریان، تقسیم بندی مشتریان، بررسی مشتریان، سرمایه گذاری در تکنولوژی و مدیریت (Brown , مشتریان می باشد.( ۲۰۰۰ دنیای امروز دنیای سرعت است، سرعت تغییرات بسیار بالا می باشد و رقابت بر این است که توسط مشتریان وفادار برای مدت بیشتری مورد حمایت از بابت تکرار خرید قرارگیر یم و از طریق بازار یابی فرد به فرد به استراتژی های قوی تمایزی دست یا بیم.

با توجه به اینکه حیات شرکت ها بستگی به ارایه یک محصول باکیفیت بالاو قیم ت پایین دارد که جلب رضایت مشتریان را به همراه داشته و باعث افزایش تعداد دفعات خریدتوسط مشتری یا معرفی محصول به دیگران (مشتری به عنوان یک بازاریاب عمل می نماید .) می شود ،لذا داشتن یک استراتژی مناسب در بازارهای داخلی و جهانی جهت باقی ماندن در میدان رقابت ضرور ی به نظر می رسد .جدا از این مورد ، امروزه کیفیت و پایین آوردن هزینه دیگر جز ء استر اتژی های رقابتی محسوب نمی گردد بلکه از مقدمات اولیه این کار به حساب می آید. ایران بدون داشتن یک استراتژی مناسب نمی تواند سهم مناسبی در بازارالکترونیکی امروزی دست به ابداع و نوآوری E-marketing بدست آورد.

در نتیجه ما باید تلاش کنیم با استفاده از مزایای درارایه محصول و خدماتمان، در عین کاهش هزینه های مربوط به تولید کالا و خدمات ، هزینه های بازاریابی و فروش برای ماندگاری همیشگی مشتری بزنیم تا علاوه بر جذب رضایت مشتریان ، یک سهم نسبی مناسب در بازار دریک افق طولانی تر دست یابیم.

————-

مشخصات مقاله:

دسته: مدیریت بازرگانی

عنوان پایان نامه :  موضع یابی استراتژیک بازار محصول زعفران در E-MARKETING (با استفاده از مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الکترونیکی)

قالب بندی : pdf

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان پایان نامه موضع یابی استراتژیک بازار با استفاده از مدل تلفیقی استراتژی های رقابتی اینجا کلیک نمایید

 دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

.

مطالب مرتبط:
دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
روش ثبت پایان نامه در سایت ایران داک
روش جستجو پایان نامه و مقاله در سایت ایران داک
نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک و گزارش پیشینه پژوهش
راه حلی برای تکراری نبودن موضوع پایان نامه
دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش گام به گام نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش نگارش پروپوزال
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه ( نمونه پایان نامه )
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
دانلود رایگان نمونه پاورپوینت آماده برای دفاع کارشناسی ارشد
دانلود رایگان ۱۱۵ هزار پایان نامه با متن کامل
راهنمای دفاع از پایان نامه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا