بانک موضوعات پایان نامه

موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت

موضوعات پیشنهادی پایان نامه مدیریت

آموزش های نگارش پایان نامه

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

این موضوعات می توانند راهنمایی برای شما جهت انتخاب یک موضوع مناسب برای گرایش های مختلف پایان نامه رشته مدیریت باشند :

  1. آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
  2. تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش‎های پس از خرید مصرف ‎کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
  3. رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره استان‌های x
  4. موانع و چالش‌های توسعه گردشگری داخلی در استان x
  5. شکاف ‌های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
  6. تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
  7. طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
  8. ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استرات‍‍ژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک
  9. مقایسه اثربخشی شرکت‎های بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه‎ گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x
  10. عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی x
  11. عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر x
  12. تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x
  13. بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت x
  14. بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت x بر میزان رضایت مشتریان این شرکت مطالعه موردی : ……..
  15. بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
  16. بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
  17. بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
  18. تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
  19. امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
  20. بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
  21. بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
  22. انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
  23. بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
  24. مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
  25. تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
  26. بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x
  27. بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
  28. بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
  29. بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
  30. بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
  31. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
  32. بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
  33. مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x
  34. بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x
  35. بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
  36. بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
  37. قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
  38. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x
  39. بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
  40. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x
  41. بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x
  42. بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
  43. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x
  44. اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
  45. رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
  46. بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
  47. تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
  48. بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x
  49. عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
  50. رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x
  51. رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
  52. فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
  53. بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
  54. بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
  55. تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
  56. آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
  57. تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش‎های پس از خرید مصرف ‎کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
  58. بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت x بر میزان رضایت مشتریان این شرکت مطالعه موردی : ……..
  59. بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
  60. بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
  61. بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
  62. تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
  63. امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
  64. بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
  65. بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
  66. انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
  67. بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
  68. مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
  69. تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
  70. بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست

 

—————–

مطالب مرتبط:

دانلود پایان نامه رشته مدیریت
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی
موضوعات پیشنهادی پایان نامه مدیریت بحران
موضوع پایان نامه بازاریابی ویروسی
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت صنعتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا