بانک موضوعات پایان نامه
موضوع پایان نامه بازاریابی ویروسی
موضوع پایان نامه ، پروژه و پروپوزال در مورد بازاریابی ویروسی Viral Marketing
دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت |
دانلود مقالات مدیریت |
جستجو در مورد مدیریت بحران |
جدیدترین موضوعات پروژه ، پروپوزال و پایان نامه درباره بازاریابی ویروسی که طی سالهای اخیر در دانشگاه های کشور ارائه شده اند و شما دانشجوی گرامی میتوانید جهت رسیدن به موضوع مناسب از انها استفاده نمایید :
- تأثیر بازاریابی ویروسی در خرید خدمات بانکی
- شناسایی و بررسی عوامل اثر گذار بر فورواردینگ پیام در معرفی محصولات فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی با رویکرد بازاریابی ویروسی
- تبیین تاثیر عوامل موثر بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتریان انلاین مورد مطالعه خریداران کالا از شبکه دیجی کالا
- تاثیر تبلیغات اینترنی بر بازاریابی ویروسی (مطالعه تطبیقی فروشگاه دیجیکالا و وال مارت)
- بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی و بازاریابی ویروسی بر میزان فروش
- بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی ویروسی آنلاین بر رفتار مشتریان
- بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی آنلاین بر هدف رفتاری مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لوازم الکترونیکی)
- بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر خرید اجباری؛ (مطالعه موردی: فروشگاههای اینترنتی)
- بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر وفاداری مشتری؛ (مطالعه موردی: فروشگاههای اینترنتی)
- تاثیر بازاریابی ویروسی بر جذب سپردههای کوتاه مدت در بانکهای خصوصی (مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان شهر قم)
- عوامل موثر برتسری کالاهای جدید در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی بین زنان ایلامی
- بررسی اثرات عوامل مزیتی و اساسی بر بازاریابی ویروسی با در نظر گرفتن بازاریابی اسلامی ( مطالعه موردی: دانشجویان موسسه آموزش عالی امین فولادشهر)
- تأثیر بازاریابی ویروسی بر قصد سفر در گردشگری فرهنگی تاریخی
- بازاریابی ویروسی: بررسی تاثیر ویژگیهای محتوایی ویدئوهای ویروسی بر میزان پخش آنها در در فضای وب
- بازاریابی ویروسی در بازاریابی شبکهای (مطالعه موردی شرکت آدیداس)
- بررسی و انتخاب شیوههای مناسب تبلیغات در جذب مشتریان با توجه به ویژگیهای مناطق (مورد مطالعه: بانکها و مؤسسات اعتباری شهر کرمانشاه)
- بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر نگرش کاربران خدمات اینترنتی و تبلیغات توصیهای آنها؛ (مورد پژوهش: کاربران طرح ستارگان شرکت پارس آنلاین)
- شناسایی افراد موثر بر تبلیغات توصیهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور بازاریابی محصولات (موردمطالعه: شرکت دیجیکالا)
- بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر شکلگیری استراتژی بازاریابی ویروسی؛ (مطالعه موردی: بیمه البرز شهرستان تالش)
- بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار مواد غذایی در شهر رشت
- بررسی تاثیرجذابیت ظاهری واعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف کننده نسبت به برندتلفن همراه سامسونگ در شهر گچساران
- تاثیرمحتوای پیام بازاریابی ویروسی برخریداینترنتی ازبرنامه بازار (مطالعه موردی :کاربران شهرستان شادگان)
- نقش بازاریابی ویروسی(دریافت و انتشار پیام توسط مصرف کنندگان ) در ایجاد ارتباط بین شرکت و مصرف کننده ی نهایی از طریق پست الکترونیکی (مطالعه ی موردی : استان زنجان)
- تأثیر ابعاد وفاداری مصرفکنندگان بر گسترش بازاریابی ویروسی و تبلیغات شفاهی مثبت در فضای آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
- تاثیر بازاریابی ویروسی در شبکههای اجتماعی بر نگرش و تمایلات رفتاری مصرفکنندگان (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی تلگرام)
- بررسی چگونگی تأثیر مؤلفههای بازاریابی ویروسی بر میزان خرید مشتریان الکترونیکی
- عوامل و کانالهای الکترونیکی بازاریابی WOM در صنعت توریسم ایران
- نقش عوامل اتوماسیون اداری بر روشهای بازاریابی (مطالعه موردی شرکت گلسار فارس)
- رتبهبندی انواع بازاریابی جهت احیای برند خاموش
- بررسی آگاهی مشتری از بازاریابی غیراخلاقی و تاثیر آن بر بازاریابی ویروسی منفی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات آرایشی وبهداشتی برند مای(MY) در شهر کرج)
- شناسایی عوامل فردی و انگیزشی موثر بر کاربران اینترنت در ارسال مجدد پیامهای اینترنتی در چارچوب بازاریابی ویروسی
- تأثیر شخصیت و هنجارهای ذهنی فرد بر بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: کاربران شبکههای اجتماعی تلفن همراه در شهر اصفهان)
- نقش بازاریابی کارآفرینانه در جذب منابع مالی پروژههای کارآفرینانه در بانک صنعت و معدن
- ارائه روشی برای استفاده از بازاریابی ویروسی فعال در بازاریابی محصولات سبز
- بررسی عوامل موثر بر فرآیند باز کردن و ارسال مجدد ایمیلهای تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی
- انگیزههای موثر بر رفتار کاربران اینترنت برای پیشبرد ارتباطات آنلاین
- ارزیابی تاثیر اعتماد مصرفکنندگان بر پذیرش بازاریابی ویروسی بر مبنای مدل TAM (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)
- مطالعه محرکهای موثر بر بازاریابی ویروسی و تأثیر آن بر آگاهی و نگرش نسبت به برند
- بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان
- ارزیابی اثرات هنجارهای ذهنی، انتظارات عاطفی و کنترل رفتاری بر نگرش بازاریابی ویروسی و ماهیت بازار در رسانه اجتماعی
- اثرات انتظار گرایش، هنجارهای ذهنی و وفاداری مصرف کننده بر نگرش بازاریابی ویروسی و تبلیغات شفاهی رسانه های اجتماعی
- بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید مصرفکنندگان در بازاریابی ویروسی با در نظر گرفتن نقش تعهد ارتباط در فروشگاههای آنلاین با رویکرد دادهکاوی (موردمطالعه: وبسایت ایوند)
- تأثیر استراتژی های بازاریابی ویروسی بر قصد رفتار خرید مشتری در فروشگاههای خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شهر تهران)
- بررسی ویژگیهای پیام در تبلیغات ویروسی و تأثیر آن بر انتقال پیام و نگرش افراد
- بازاریابی ویروسی با مطالعه درک و واکنش کاربران،اینترنتی شهر تبریز
- بررسی نقش میانجی تعهد عاطفی مشتریان در روابط میان قدرشناسی مشتریان با درگیری ذهنی و تبلیغات شفاهی در بانک اقتصاد نوین
.
.پایان نامه بازاریابی ویروسی