بانک موضوعات پایان نامه

موضوع پایان نامه بازاریابی ویروسی

موضوع پایان نامه ، پروژه و پروپوزال در مورد بازاریابی ویروسی Viral Marketing

آموزش های نگارش پایان نامه

دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت
دانلود مقالات مدیریت
جستجو در مورد مدیریت بحران

جدیدترین موضوعات پروژه ، پروپوزال و پایان نامه درباره بازاریابی ویروسی که طی سالهای اخیر در دانشگاه های کشور ارائه شده اند و شما دانشجوی گرامی میتوانید جهت رسیدن به موضوع مناسب از انها استفاده نمایید :

  1. تأثیر بازاریابی ویروسی در خرید خدمات بانکی
  2. شناسایی و بررسی عوامل اثر گذار بر فورواردینگ پیام در معرفی محصولات فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی با رویکرد بازاریابی ویروسی
  3. تبیین تاثیر عوامل موثر بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتریان انلاین مورد مطالعه خریداران کالا از شبکه دیجی کالا
  4. تاثیر تبلیغات اینترنی بر بازاریابی ویروسی (مطالعه تطبیقی فروشگاه دیجی‌کالا و وال مارت)
  5. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی و بازاریابی ویروسی بر میزان فروش
  6. بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی ویروسی آنلاین بر رفتار مشتریان
  7. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی آنلاین بر هدف رفتاری مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لوازم الکترونیکی)
  8. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر خرید اجباری؛ (مطالعه موردی: فروشگاه‌های اینترنتی)
  9. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر وفاداری مشتری؛ (مطالعه موردی: فروشگاه‌های اینترنتی)
  10. تاثیر بازاریابی ویروسی بر جذب سپرده‌های کوتاه مدت در بانک‌های خصوصی (مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان شهر قم)
  11. عوامل موثر برتسری کالاهای جدید در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی بین زنان ایلامی
  12. بررسی اثرات عوامل مزیتی و اساسی بر بازاریابی ویروسی با در نظر گرفتن بازاریابی اسلامی ( مطالعه موردی: دانشجویان موسسه آموزش عالی امین فولادشهر)
  13. تأثیر بازاریابی ویروسی بر قصد سفر در گردشگری فرهنگی تاریخی
  14. بازاریابی ویروسی: بررسی تاثیر ویژگی‌های محتوایی ویدئوهای ویروسی بر میزان پخش آنها در در فضای وب
  15. بازاریابی ویروسی در بازاریابی شبکه‌ای (مطالعه موردی شرکت آدیداس)
  16. بررسی و انتخاب شیوه‌های مناسب تبلیغات در جذب مشتریان با توجه به ویژگی‌های مناطق (مورد مطالعه: بانک‌ها و مؤسسات اعتباری شهر کرمانشاه)
  17. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر نگرش کاربران خدمات اینترنتی و تبلیغات توصیه‌ای آنها؛ (مورد پژوهش: کاربران طرح ستارگان شرکت پارس آنلاین)
  18. شناسایی افراد موثر بر تبلیغات توصیه‌ای در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به ‌منظور بازاریابی محصولات (موردمطالعه: شرکت دیجی‌کالا)
  19. بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی حسی بر شکل‌گیری استراتژی بازاریابی ویروسی؛ (مطالعه موردی: بیمه البرز شهرستان تالش)
  20. بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار مواد غذایی در شهر رشت
  21. بررسی تاثیرجذابیت ظاهری واعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف کننده نسبت به برندتلفن همراه سامسونگ در شهر گچساران
  22. تاثیرمحتوای پیام بازاریابی ویروسی برخریداینترنتی ازبرنامه بازار (مطالعه موردی :کاربران شهرستان شادگان)
  23. نقش بازاریابی ویروسی(دریافت و انتشار پیام توسط مصرف کنندگان ) در ایجاد ارتباط بین شرکت و مصرف کننده ی نهایی از طریق پست الکترونیکی (مطالعه ی موردی : استان زنجان)
  24. تأثیر ابعاد وفاداری مصرف‌کنندگان بر گسترش بازاریابی ویروسی و تبلیغات شفاهی مثبت در فضای آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
  25. تاثیر بازاریابی ویروسی در شبکه‌های اجتماعی بر نگرش و تمایلات رفتاری مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی تلگرام)
  26. بررسی چگونگی تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی ویروسی بر میزان خرید مشتریان الکترونیکی
  27. عوامل و کانال‌های الکترونیکی بازاریابی WOM در صنعت توریسم ایران
  28. نقش عوامل اتوماسیون اداری بر روش‌های بازاریابی (مطالعه موردی شرکت گلسار فارس)
  29. رتبه‌بندی انواع بازاریابی جهت احیای برند خاموش
  30. بررسی آگاهی مشتری از بازاریابی غیراخلاقی و تاثیر آن بر بازاریابی ویروسی منفی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات آرایشی وبهداشتی برند مای(MY) در شهر کرج)
  31. شناسایی عوامل فردی و انگیزشی موثر بر کاربران اینترنت در ارسال مجدد پیام‌های اینترنتی در چارچوب بازاریابی ویروسی
  32. تأثیر شخصیت و هنجارهای ذهنی فرد بر بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: کاربران شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در شهر اصفهان)
  33. نقش بازاریابی کارآفرینانه در جذب منابع مالی پروژه‌های کارآفرینانه در بانک صنعت و معدن
  34. ارائه روشی برای استفاده از بازاریابی ویروسی فعال در بازاریابی محصولات سبز
  35. بررسی عوامل موثر بر فرآیند باز کردن و ارسال مجدد ایمیل‌های تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی
  36. انگیزه‌های موثر بر رفتار کاربران اینترنت برای پیشبرد ارتباطات آنلاین
  37. ارزیابی تاثیر اعتماد مصرف‌کنندگان بر پذیرش بازاریابی ویروسی بر مبنای مدل TAM (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)
  38. مطالعه محرک‌های موثر بر بازاریابی ویروسی و تأثیر آن بر آگاهی و نگرش نسبت به برند
  39. بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان
  40. ارزیابی اثرات هنجارهای ذهنی، انتظارات عاطفی و کنترل رفتاری بر نگرش بازاریابی ویروسی و ماهیت بازار در رسانه اجتماعی
  41. اثرات انتظار گرایش، هنجارهای ذهنی و وفاداری مصرف کننده بر نگرش بازاریابی ویروسی و تبلیغات شفاهی رسانه های اجتماعی
  42. بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید مصرف‌کنندگان در بازاریابی ویروسی با در نظر گرفتن نقش تعهد ارتباط در فروشگاه‌های آنلاین با رویکرد داده‌کاوی (موردمطالعه: وب‌سایت ایوند)
  43. تأثیر استراتژی های بازاریابی ویروسی بر قصد رفتار خرید مشتری در فروشگاه‌های خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شهر تهران)
  44. بررسی ویژگیهای پیام در تبلیغات ویروسی و تأثیر آن بر انتقال پیام و نگرش افراد
  45. بازاریابی ویروسی با مطالعه درک و واکنش کاربران،اینترنتی شهر تبریز
  46. بررسی نقش میانجی تعهد عاطفی مشتریان در روابط میان قدرشناسی مشتریان با درگیری ذهنی و تبلیغات شفاهی در بانک اقتصاد نوین

.

مطالب مرتبط:
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت
دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
روش ثبت پایان نامه در سایت ایران داک
روش جستجو پایان نامه و مقاله در سایت ایران داک
نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک و گزارش پیشینه پژوهش
راه حلی برای تکراری نبودن موضوع پایان نامه
دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش گام به گام نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه ( نمونه پایان نامه )
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
دانلود رایگان نمونه پاورپوینت آماده برای دفاع کارشناسی ارشد

.پایان نامه بازاریابی ویروسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا