موضوع پایان نامه درباره برند
موضوع پایان نامه ، پروژه و پروپوزال درباره برند ، نام تجاری ، برندینگ
دانلود پروژه و پایان نامه مدیریت |
دانلود مقالات مدیریت |
دانلود مقاله درباره برند |
.
جدیدترین موضوعات پروژه ، پروپوزال و پایان نامه درباره برند که طی سالهای اخیر در دانشگاه های کشور ارائه شده اند و شما دانشجوی گرامی میتوانید جهت رسیدن به موضوع مناسب از انها استفاده نمایید :
تحلیل میزان تاثیرگذاری ارزش ویژه و شخصیت برند بر تمایلات مشتریان از طریق اعتماد مشتریان به برند
تأثیر ویژگیهای برند بر تصمیم خرید یخچال فریزر هیمالیا در شهرستان کرج
ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان, مطالعهای در هتلهای تهران
رابطه شخصیت، اعتماد و تجربه برند مرکز خرید تجاری با وفاداری مشتریان
بررسی عشق به برند، ابعاد و تاثیرات آن؛ مورد مطالعه: برند پرسپولیس
عوامل موثر بر ایجاد آگاهی از برند در صنعت باتری خودرو از دیدگاه مصرف کنندگان
بررسی ارتباط ارزش ویژه برند و تصمیمگیری و رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم)
بررسی نقش میانجی وفاداری به برند در تاثیرگذاری شخصیت برند بر بشارت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر شیراز)
تاثیر گرایش به برند بر عملکرد تولیدکنندگان مصنوعات طلا و جواهر در شهر اصفهان
بررسی تداعیهای برند و اعتماد به برند بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش تعدیلگری کیفیت محصول (مورد مطالعه: صنعت تلفن همراه)
بررسی تصویر ذهنی ساکنان شهر تهران نسبت به برند این شهر
تاثیر جامعه برند در شبکههای اجتماعی بر اعتماد و وفاداری مشتریان به برند
بررسی تاثیر همبرندی بر ارزشیابی مشتری از توسعه برند؛ (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم)
بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند (با تمرکز بر برند محصولات شرکت فومن شیمی)
عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه از نگاه مشتریان
اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب شریک، در برندسازی مشترک (از دیدگاه شخصیت برند)مورد مطالعه: صنعت تلفن همراه در ایران
بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرفکننده مشتریان کارخانه هود کن در شهر تهران
بررسی رابطه بین تمایز شخصیت برند و وفاداری به برند مشتریان بازار موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه گیلان)
سنجش تاثیر جایگذاری برند در بازیهای رایانهای
بررسی و مقایسه ابعاد شخصیتی برند خودروهای ایرانی بر اساس مدل جنیفر آکر (مقایسه موردی: محصولات ایران خودرو وسایپا)
رابطه نگرش مصرفکنندگان به توسعه برند با نگرش آنان به برند مادر
بررسی تاثیر تطابق شخصیتی، کیفیت ادراکی و وجههی برند بر وفاداری به برند
بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری با نقش تعدیلگر قیمت-کیفیت ادراک شده
بررسی شکاف بین هویت و تصویر برند بانک مهر اقتصاد
تاثیر شخصیت برند بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به برند در بین مشتریان محصولات سونی در شهر مشهد
شناسایی عوامل موثر بر تصویر برند (نمانام) شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران
بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر مداخلهگری شخصیت برند، اعتماد به برند و رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت استان آذربایجان غربی)
بررسی عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند خدمات بر مبنای الگوی آکر (موردکاوی: موسسه آموزش زبان سفیر)
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات لپ تاپ شرکت ایسوس)
تاثیر تجربه برند بر قصد خرید (مورد مطالعه شعب منطقه غرب و مرکز بانک تجارت)
ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در بازاریابی خدمات درمانی (مطالعه موردی بیمارستانهای شهر تهران)
تبیین الگوی فرآیندی ارتقا ارزش ویژه برند در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملی اهواز)
تاثیر تجربه برند بر ترجیحات مشتریان؛ مطالعه تطبیقی از بانکهای ملی و پاسارگاد شهرستان رشت
بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند (تعمیم نام تجاری)(مطالعه موردی شرکتهای شیرین عسل و تک ماکارون)
بررسی عوامل موثر بر انتقال ارزش ویژه برند در وضعیت تغییر نام برند
ارائه مدلی برای قوت برند در صنعت بانکداری (موردمطالعه: بانکهای شهر یزد)
تاثیر اعتماد و هویت برند بر قصد خرید مشتریان بازار تلفن همراه در استان تهران
جایگذاری نام تجاری و عوامل تأثیرگذار بر آن
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی شهر شیراز)
بررسی تاثیر جوامع برند برخط بر وفاداری به برند با اثر میانجی اعتماد به برند و متغیرهای مشتری محوری
بررسی رابطه بکارگیری حواس پنجگانه (برند حسی) با ارزش برند؛(مطالعه موردی : ۱۰۰ برند برتر دنیا در سال ۲۰۱۰ میلادی)
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن
بررسی تأثیر عناصر آمیزه ارتباطات انبوه بازاریابی بر ارزش ویژه برند بانکها؛ (مطالعه موردی: بانک سامان)
تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند کارفرمای درونسازمانی و پیامدهای آن؛ (مورد مطالعه: بانکهای شهر بوشهر)
بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای ۵ ستاره شهر مشهد)
بررسی تاثیر نگرش نسبت به توسعه برند بر رفتار مصرف کننده
بررسی عوامل موثر بر عشق به برند و پیامدهای آن از دیدگاه مشتریان خودروهای لوکس وارداتی
تاثیر آگاهی از برند بر نگرش و رفتار مشتریان در خصوص توسعه آن با اثر میانجیگری تصویر برند؛ (مورد مطالعه: مشتریان محصولات شرکت سامسونگ در شهر تهران)
بررسی تاثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند و عملکرد بازار
چگونگی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند: نقش واسطههای ارزش درک شده و اعتبار شرکت (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور مبدا بر قصد خرید مصرفکنندگان پیمایش پیرامون گوشی تلفن همراه
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی شهر شیراز)
طراحی مدل توسعه برند شهری تهران
بررسی تاثیر طراحی لوگو بر اثربخشی تبلیغات (مطالعه موردی: الجی)
بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به کشور مبدا برند بر قصد خرید آنان با میانجیگری نگرش نسبت به برند
بررسی رابطه بین تمایز شخصیت برند و وفاداری به برند مشتریان بازار موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه گیلان)
بررسی میانجیگری ارزش ویژه رفتاری در رابطه بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و عملکرد برند: مورد کاوی برندهای گوشی تلفن همراه
تاثیر بازاریابی استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد بازار با اثر میانجی قدرت برند: (مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی توس مشهد)
بررسی تاثیر ارتباطات برند، رضایت مشتری و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با اثر میانجیگری اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک سپه شهر سمنان)
بررسی تاثیر هویت برند بانک ملی بر روی عملکرد برند و رضایت کارمند با میانجیگری تعهد کارمند
بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای ۵ ستاره شهر مشهد)
بررسی رابطهی بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژهی برند در بانک تجارت استان اردبیل
تحلیل میزان تاثیرگذاری ارزش ویژه و شخصیت برند بر تمایلات مشتریان از طریق اعتماد مشتریان به برند
تاثیر اعتماد و هویت برند بر قصد خرید مشتریان بازار تلفن همراه در استان تهران
بررسی میزان تاثیر وابستگی بر وفاداری در ایجاد رابطه نام تجاری با مصرف کننده؛ مطالعه موردی: مصرف کنندگان نام تجاری نوشین شهرستان لاهیجان
تأثیر ابعاد و پیامدهای شخصیت برند بر قصد خرید مجدد مشتریان رستورانهای لوکس شهر اصفهان با توجه به نقش ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر ویژگیهای فروشگاه@های خرده فروشی بر دلبستگی به برند فروشگاه، رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان
بررسی تأثیر گزارههای ارزش برند کارفرما بر بازاریابی داخلی شرکت سهامی بیمه آسیا در شهر تهران
ارتباط ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتری با عملکرد بازار برند
عوامل مؤثر بر برند گردشگری استان گیلان
تاثیر شخصیت برند بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به برند در بین مشتریان محصولات سونی در شهر مشهد
توسعه برند با رویکرد بازاریابی عصبپایه
تأثیر کیفیت خدمات و آگاهی از برند بر وفاداری به برند، با تأکید بر اثر میانجیگری اعتماد به برند: (مورد مطالعه : مشتریان شعب بانک سپه شهر سمنان)
.