پایان نامه رشته مدیریتپروژه مدیریت

دانلود پایان نامه بررسی اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم (پست مستقیم)

پروژه مدیریت : بررسی اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم (پست مستقیم)

پایان نامه رشته مدیریت جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

مقدمه

فصل اول: کلیات بازاریابی

تعریف بازاریابی

۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها

۲- محصولات

۳-سود بخشی – ارزش – رضایت

۴- مبادله- معاملات- روابط

۵- بازارها

۶- بازاریابی و بازاریاب

فلسفه بازاریابی

۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار

۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)

۳- دیدگاه فروش، فروش مدار

۴-دیدگاه بازاریابی

دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است

دیدگاه بازاریابی اجتماعی

پذیرفته شدن سریع بازاریابی

۱-  در بخش بازرگانی

۲- در بخش غیر انتفاعی

۳- بخش غیر بازرگانی

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———-

مقدمه

امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل، نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند.

در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند.

به گفته آقای دیوید پاکارد (از شرکت هیولت پاکارد) «اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص، پرفسور استفان برنت اضافه می کند: «در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود».

بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها، تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند».

از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم (پست مستقیم)
تعداد صفحات پروژه : ۱۴۶
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: دارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۹
حجم فایل: ۲ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این پروژه:  مدیریت دولتی

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه ”  بررسی اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم (پست مستقیم)” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:
 دانلود پروژه مدیریت

دانلود پایان نامه مدیریت

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا