پایان نامه رشته روانشناسیپروژه روانشناسی

دانلود پایان نامه تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی

پروژه روانشناسی : بررسی تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

فرضیه تحقیق

تعاریف عملیاتی

فصل دوم: پیشینه تحقیق

سابقه پژوهش

نظریه هایدر

جونز ودیویس

هارولد کلی

شیور

سه بعدی واینر

خطاها و سوگیری اسناد

سوگیری مربوط به جنس

اسنادها درمورد خود

عاملان در برابرناظران

و …

جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———-

مقدمه

هر ساله میزان قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جامعه به علت عقب ماندگی ذهنی دانش آموزان در سنین مختلف به هدر می رود. هرچند تلاش های از قبیل توجه به مسائل بهداشتی و تغذیه نوزادان وجلوگیری از حامله شدن مادران در سنین بالا، ناسازگاری های خونی، اختلافات هورمونی … انجام می شود ولیکن این مسئله همچنان یکی از مشکلات اساسی هرجامعه ای می باشد.

یکی از مسائلی که درزندگی کودکان عقب مانده ذهنی ممکن است زیاد باشد مسئله شکست بیشتر درزندگی آنها باشد. درواقع شکست یک پیامد منفی است که اگر بطور مکرر رخ بدهد منجر به کاهش انگیزه در افراد شود بخصوص اگر این فرد عقب مانده ذهنی باشد که باعث ارزشیابی نادرست آنها از خود و نادیده گرفتن توانایی ها و در نتیجه احساس ضعف و ناتوانی در آنها میگردد.

عوامل زیادی در موفقیت وشکست دانش آموزان دخالت دارند وطبق تحقیقات انجام شده یکی از این عوامل نحوه اسناد دادن آنها می باشد بدین معنی که اسناد نامطلوب منجر به کاهش انگیزش در آنها می شود. تئوری اسناد از تئوری های شناختی انگیزش است که هدف آن بررسی شیوهایی است که افراد، رویدادها و حوادث راتعیین کرده و به دنبال روابط علت و معلولی بین آنها هستند.

بیان مسئله

ما چگونه رفتارهاو انگیزه های دیگرانرا درک وتغییر می کنیم؟
چگونه باور و نگرشهای افرادشکل می گیرد؟
وچرا مردم این گونه رفتار می کنند؟
برای جواب دادن به این سوال ما باید از فرایند اسناد استفاده می کنیم و باید رفتار افراد را به آمیزه ای ازعلتها اسناد دهیم. بدون شک در زندگی خود با افرادی مواجه شده ایم که همواره گناه شکست خود را گردن دیگران یا عوامل مختلف بیرونی می اندازند و به جای اینکه آن شکست راحاصل اعمال خود بدانند یا خود را مسئول آن شکست بدانند تلاش می کنند تا توجیه قابل قبولی برای شکست خود فراهم کرده و بدین وسیله از ایجاد تصویر منفی از خود در ذهن دیگران اجتناب ورزند. نظریه های اسنادی برمبنای چنین تنبیه هایی بنا شده اند …

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی
تعداد صفحات پروژه : ۸۸
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: ندارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۳
حجم فایل: ۷۰ کیلوبایت پرسشنامه: دارد
رشته های مرتبط با پروژه: روانشناسی
گرایش های مرتبط با این پروژه:  روانشناسی عمومی

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه ” تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:
دانلود پروژه و پایان نامه مشاوره

دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی

دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی

دانلود پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات روانشناسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات علوم اجتماعی با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا