دانلود پایان نامه رابطه عزت نفس ،باورهای هوشی و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی
پروژه روانشناسی بررسی رابطه عزت نفس ، باورهای هوشی و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان
بخشی از پروژه : |
فهرست:
چکیده فصل اول – کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام پژوهش اهداف پژوهش سؤالات و فرضیه های پژوهشی تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه های پژوهش فصل دوم –مروری بر ادبیات و پیشینه پژوهش الف: مبانی نظری کارآفرینی ب)مبانی نظری انگیزه پیشرفت ج)مبانی نظری عزت نفس د)مبانی نظری باورهای هوشی ۲)پیشینه پژوهش جمع بندی فصل سوم روش تحقیق طرح پژوهش جامعه و نمونه آماری پژوهش ویژگی های جمعیت شناختی ابزارهای گردآوری اطلاعات روش جمع آوری اطلاعات روش تحلیل داده ها ملاحظات اخلاقی فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها داده های توصیفی داده های استنباطی فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری خلاصه پژوهش بحث و نتیجه گیری محدودیت های پژوهش پیشنهادهای پژوهش منابع و ماخذ پیوست الف) پرسشنامه باورهای هوشی ب) پرسشنامه عزت نفس ج) پرسشنامه انگیزه پیشرفت د) پرسشنامه کارآفرینی چکیده انگلیسی ———- چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان به روش توصیفی – همبستگی انجام شد. جامعه آماری در این پژوهش دانشجویان پسر و دختر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد مرودشت شامل۶۸۰۰ نفر بود. که با شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ایی ۴۰۰ دانشجو(۲۰۰ پسر و ۲۰۰ دختر) ، به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های باورهای هوشی بابایی ، آزمون عزت نفس روزنبرگ، پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس و پرسشنامه کارآفرینی پارسونز استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی(میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی( ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) صورت گرفت. پایایی ابزار پژوهش با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بترتیب ۶۹/۰، ۷۶/۰ ، ۷۲/۰ و ۸۵/۰، محاسبه گردید. نتایج پژوهش نشان داد،بین باورهای هوشی، انگیزه پیشرفت و عزت نفس با کارآفرینی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد، همچنین بین باور های هوشی با کارآفرینی دانشجویان(پسر و دختر)رابطه مستقیم و معنادار و بین انگیزه پیشرفت دانشجویان پسر با کارآفرینی آنها رابطه مستقیم و معنادار، مشاهده شد ولی بین عزت نفس دانشجویان دختر و انگیزه پیشرفت آنها با کارآفرینی رابطه معناداری مشاهده نگردید. نتایج تحلیل رگرسیون نیز حاکی از قدرت پیشبینی باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت برای متغیر کارآفرینی بود و باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت دانشجویان پسر قدرت پیش بینی مثبت و معناداری برای کارآفرینی آنها نشان دادند و باورهای هوشی دانشجویان دختر نیز قدرت پیش بینی مثبت و معناداری برای کارآفرینی آنها داشت. واژگان کلیدی: باورهای هوشی، عزت نفس، انگیزه ی پیشرفت، کارآفرینی |
.
مشخصات پروژه : | |
عنوان فارسی: بررسی رابطه باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد مرودشت |
|
تعداد صفحات پروژه : ۱۱۱ |
مقطع علمی : کارشناسی – ارشد |
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) | محتوای فایل : zip |
فهرست: دارد | چکیده: دارد |
مقدمه: دارد |
تصویر: ندارد |
منبع: دارد | سال پژوهش: ۱۳۹۳ |
حجم فایل: ۲۱۵ کیلوبایت |
پرسشنامه: دارد |
رشته های مرتبط با پروژه: روانشناسی | |
گرایش های مرتبط با این پروژه: روانشناسی عمومی |
.
خرید پروژه : |
جهت خرید پروژه ” رابطه عزت نفس ، باورهای هوشی و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید |
.
مطالب مرتبط: |
دانلود پروژه و پایان نامه مشاوره دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی دانلود پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@
– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ – ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر |