پایان نامه رشته روانشناسیپایان نامه علوم تربیتیپروژه روانشناسیپروژه علوم تربیتی

دانلود پایان نامه رابطه عزت نفس ،باورهای هوشی و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی

پروژه روانشناسی بررسی رابطه عزت نفس ، باورهای هوشی و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان

 

بخشی از پروژه :
فهرست:

چکیده

فصل اول – کلیات پژوهش

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت انجام پژوهش

اهداف پژوهش

سؤالات  و فرضیه های پژوهشی

تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه های پژوهش

فصل دوم –مروری بر  ادبیات و پیشینه پژوهش

الف: مبانی نظری کارآفرینی

ب)مبانی نظری انگیزه پیشرفت

ج)مبانی نظری عزت نفس

د)مبانی نظری باورهای هوشی

۲)پیشینه پژوهش

جمع بندی

فصل سوم روش تحقیق

طرح پژوهش

جامعه و نمونه آماری پژوهش

ویژگی های جمعیت شناختی

ابزارهای گردآوری اطلاعات

روش جمع آوری اطلاعات

روش تحلیل داده ها

ملاحظات اخلاقی

فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها

داده های توصیفی

داده های استنباطی

فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری

خلاصه پژوهش

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های پژوهش

پیشنهادهای پژوهش

منابع و ماخذ

پیوست

الف) پرسشنامه باورهای هوشی

ب) پرسشنامه عزت نفس

ج) پرسشنامه انگیزه پیشرفت

د) پرسشنامه کارآفرینی

چکیده انگلیسی

———-

چکیده

پژوهش حاضر با هدف  بررسی  رابطه باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان به  روش توصیفی – همبستگی انجام شد. جامعه آماری در این پژوهش دانشجویان  پسر و دختر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد مرودشت  شامل۶۸۰۰ نفر بود. که با شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ایی ۴۰۰ دانشجو(۲۰۰ پسر و ۲۰۰ دختر) ، به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های باورهای هوشی بابایی ، آزمون عزت نفس روزنبرگ، پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس و پرسشنامه کارآفرینی پارسونز استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی(میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی( ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) صورت گرفت.

پایایی ابزار پژوهش با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ  بترتیب ۶۹/۰، ۷۶/۰ ، ۷۲/۰ و ۸۵/۰، محاسبه گردید. نتایج پژوهش نشان داد،بین باورهای هوشی، انگیزه پیشرفت و عزت نفس  با کارآفرینی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد، همچنین بین باور های هوشی با کارآفرینی دانشجویان(پسر و دختر)رابطه مستقیم و معنادار و بین انگیزه پیشرفت دانشجویان پسر با کارآفرینی آنها رابطه مستقیم و معنادار، مشاهده شد ولی بین عزت نفس دانشجویان دختر و انگیزه پیشرفت آنها با کارآفرینی رابطه معناداری مشاهده نگردید.

نتایج تحلیل رگرسیون نیز حاکی از قدرت پیشبینی باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت  برای متغیر کارآفرینی بود و باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت دانشجویان پسر قدرت پیش بینی مثبت و معناداری برای کارآفرینی آنها نشان دادند و باورهای هوشی دانشجویان دختر نیز قدرت پیش بینی مثبت و معناداری برای کارآفرینی آنها داشت.

واژگان کلیدی: باورهای هوشی، عزت نفس، انگیزه ی پیشرفت، کارآفرینی

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی: بررسی  رابطه باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد مرودشت
تعداد صفحات پروژه :  ۱۱۱
مقطع علمی : کارشناسی – ارشد
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: دارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۹۳
حجم فایل:  ۲۱۵ کیلوبایت
پرسشنامه: دارد
رشته های مرتبط با پروژه: روانشناسی
گرایش های مرتبط با این پروژه: روانشناسی عمومی

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه ” رابطه عزت نفس ، باورهای هوشی و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه و پایان نامه مشاوره

دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی

دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی

دانلود پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات روانشناسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات علوم اجتماعی با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا