دانلود رایگان پایان نامهکارشناسی ارشد

دانلود رایگان پایان نامه ارشد صنایع : مدیریت سیستم و بهره وری

پایان نامه بررسی عوامل کلیدی پیاده‏سازی مهندسی ارزش در پروژه‏های صنعت نفت (مطالعه موردی: احداث اسکله و تأسیسات پشتیبانی نفت خزر)

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال 

 بانک دانلود پایان نامه

 

 

————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی عوامل کلیدی پیاده‏سازی مهندسی ارزش در پروژه‏های صنعت نفت (مطالعه موردی: احداث اسکله و تأسیسات پشتیبانی نفت خزر) ” بدین شرح است:

یکی از اصول مبنای توسعه کشور، انجام پروژه های زیربنایی و عمرانی می باشد که این پروژه ها اغلب با تاخیر زمانی زیاد، هزینه بالا و کیفیت و کارایی کمتر نسبت به طرح اولیه اجرا می گردند. از طرفی، دغدغه اصلی مدیران اجرایی کشور از غیر منسجم بودن طرح ها و تصویب طرح های اجرایی بدون در نظر گرفتن شرایط حین اجرا و بعد از آن می باشد. [ ۳] این مهم، لزوم استفاده از مهندسی ارزش در پروژ ههای عمرانی و زیربنایی را بیشتر می نماید. از این رو در پروژه های صنعت نفت که از زیربنای یترین صنایع کشور می باشد، اهمیت بررسی عوامل کلیدی پیاده سازی مهندسی ارزش نمایانتر می باشد. در این تحقیق پس از بررسی مبانی تئوریکی مهندسی ارزش و فرص تها و تهدیدهای فرآروی آن بررسی شده است.

جامعه آماری استفاد هشده در این تحقیق ۴۰ مورد از پروژه های اجرایی صنعت نفت شناسایی شده اند که می توان مهندسی ارزش را در آنها پیاده سازی کرد که از این تعداد، ۱۲ مورد برای جمع آوری اطلاعات لازم تحقیق، فراهم گردیده است. مفروضات تحقیق در قالب پرسشنام ههای تدوین شده به مجریان پروژ ههای مذکور ارسال شده و پس از جمع آوری پرسشنامه های تکمیل شده، عوامل کلیدی پیاده سازی مهندسی ارزش رتبه بندی گردیده و با استفاده از آزمونهای آماری به بررسی صحت مفروضات پرداخته شده است. در تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده و با استفاده از آزمونها و نرم افزارهای مرتبط، روابط معنی دار مابین عوامل و مفروضات تحقیق به اثبات رسیده و کلیه فرضهای مطرح شده روایی لازم را کسب کرده اند . پس از انجام آزمون های نسبت و فریدمن، معین گردید که اختصاص زمان کافی جهت فاز طراحی اولیه، برنامه ریزی منابع انسانی، منابع مالی، متخصصان مرتبط با پروژه، کار گروهی، خلاقیت، کنترل پروژه، نگرش سیستمی، فن آوری اطلاعات و ساختار تشکیلاتی به ترتیب از عوامل کلیدی پیاده سازی مهندسی ارزش می باشد.

————-

مشخصات مقاله:

دسته: مهندسی صنایع

عنوان پایان نامه : بررسی عوامل کلیدی پیاده‏سازی مهندسی ارزش در پروژه‏های صنعت نفت (مطالعه موردی: احداث اسکله و تأسیسات پشتیبانی نفت خزر)

قالب بندی : pdf

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان پایان نامه بررسی عوامل کلیدی پیاده‏سازی مهندسی ارزش در پروژه‏های صنعت نفت (مطالعه موردی: احداث اسکله و تأسیسات پشتیبانی نفت خزر) اینجا کلیک نمایید

 دانلود پروژه و پایان نامه مهندسی صنایع

دانلود مقالات مهندسی صنایع با ترجمه فارسی

.

مطالب مرتبط:
دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
بانک موضوعات پایان نامه
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
روش ثبت پایان نامه در سایت ایران داک
روش جستجو پایان نامه و مقاله در سایت ایران داک
نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک و گزارش پیشینه پژوهش
راه حلی برای تکراری نبودن موضوع پایان نامه
دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش گام به گام نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش نگارش پروپوزال
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه ( نمونه پایان نامه )
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
دانلود رایگان نمونه پاورپوینت آماده برای دفاع کارشناسی ارشد
دانلود رایگان ۱۱۵ هزار پایان نامه با متن کامل
راهنمای دفاع از پایان نامه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا