پایان نامه علوم تربیتیپروژه علوم تربیتی

دانلود پروژه بررسی رابطه خودکارآمدی با سلامت روانی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه پیام نور

پروژه علوم تربیتی :بررسی رابطه بین خودکارآمدی و سلامت روان دانشجویان رشته های علوم تربیتی و حسابداری پیام نور

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه :
فهرست:

فصل اول: طرح کلی پژوهش

۱-۱- مقدمه

۱-۲-بیان مسئله

۱-۳-اهمیت و ضروت پژوهش

۱-۴-متغیرهای اساسی پژوهش

۱-۵-اهداف پژوهش

۱-۵-۱- هدف کلی

۱-۵-۲- اهداف ویژه

۱-۶- فرضیه ها

۱-۷-تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها

۱-۷-۱- تعاریف مفهومی

۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی واژه ها

فصل دوم : پیشینه تحقیق

الف) پیشینه نظری پژوهش

۲-۱-مقدمه

۲-۲-تعریف خودکارآمدی

۲-۳-خودکارآمدی و سلامت روان

۲-۴-خودکارآمدی و سلامت جسمانی

۲-۵-خودکارآمدی و تنیدگی

۲-۶-نظریه شناخت- اجتماعی بندورا

۲-۷-ساختار روان شناسی رفتار

۲-۷-۱- صلاحیت ها

۲-۷-۲-اهداف

۲-۷-۳-باورها

۲-۸-مؤلفه های خودکارآمدی

۲-۹-اهداف باورهای خودکارآمدی

۲-۱۰-تقسیم افراد از نظر کارآمدی شخصی از نظر بندورا

۲-۱۱-منابع باورهای خودکارآمدی

۲-۱۲-تعریف سلامت روانی

۲-۱۳-تاریخچه بهداشت روانی

۲-۱۴-ملاک های سلامت روان از دید روانشناسان غربی

۲-۱۵-سلامت روان از نظر راجرز ازیک فرم

۲-۱۶-سلامت روان از نظر آلپورت

۲-۱۷-هدف بهداشت روانی

۲-۱۸- پیشگیری

ب)پیشینه پژوهشی

۲-۱۹- پژوهش های داخلی

۲-۲۰- پژوهش های خارجی

فصل سوم : روش شناختی تحقیق

۳-۱- روش پژوهش

۳-۲-جامعه آماری

۳-۳-نمونه و روش نمونه گیری

۳-۴-شیوه اجرا

۳-۵-ابراز پژوهش

۳-۵-۱-پرسشنامه سلامت روانی(GHQ)گلدبرگ

۳-۵-۲-پرسش نامه ی خودکارآمدی

۳-۶- روش های تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق

فصل چهارم: تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه

۴-۲-آمار توصیفی پاسخگویان

۴-۲-آمار استنباطی

فصل پنجم: نتیجه گیری

۵-۱- نتایج فرضیه های تحقیق

۵-۲- تببین یافته ها

۵-۳-بررسی همسو بودن و یا همسو نبودن نتایچ پژوهش

۵-۳-پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی

۵-۴- محدودیت های پژوهش

منابع

———-

چکیده:

هدف: هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین خودکارآمدی و سلامت روان دانشجویان رشته های علوم تربیتی و حسابداری پیام نور —— می باشد.

روش تحقیق: تحقیق حاضر  یک پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد، و پژوهش در شرایط طبیعی انجام پذیرفته و پژوهشگر از انجام هر گونه دستکاری و کنترل خودداری نموده است. جامعه ی آماری کلیه ی  دانشجویان رشته علوم تربیتی و حسابداری پیام نور که آن ها ۲۲۰ نفر می‌باشد. تعداد ۱۲۰ نفر، از آنها بانمونه گیری تصادفی انتخاب شدند.

داده‌ها با استفاده از پرسشنامه خودکارآمدی که مشتمل بر ۱۷ مولفه پنج درجه‌ای لیکرت از یک تا پنج و پرسشنامه سلامت روان که شامل ۲۸ گویه چهار درجه ای از صفر تا سه می‎باشد، در بین نمونه انتخاب شده از جامعه دانشجویان رشته های علوم تربیتی و حسابداری پیام نور ——، در سال ۱۳۹۲ جمع‌آوری گردید.

بحث و نتیجه گیری: بین خودکارآمدی و سلامت روان دانشجویان، در سطح معنی داری ۰۵/۰ رابطه معنی دار وجود دارد. بین خودکارآمدی و سلامت جسمانی دانشجویان، در سطح معنی داری ۰۵/۰ رابطه معنی دار وجود دارد.   بین خودکارآمدی و اضطراب سلامت روان دانشجویان، در سطح معنی داری ۰۵/۰ رابطه معنی دار وجود دارد. بین خودکارآمدی و کارکرد اجتماعی سلامت روان دانشجویان، در سطح معنی داری ۰۵/۰ رابطه معنی دار وجود دارد.

بین خودکارآمدی و افسردگی سلامت روان دانشجویان، در سطح معنی داری ۰۵/۰ رابطه معنی دار وجود دارد. بین خودکارآمدی دانشجویان پسر و دختر، در سطح معنی داری ۰۵/۰ تفاوت معنی دار‌‌ وجود دارد. بین سلامت روان دانشجویان رشته علوم تربیتی و دانشجویان رشته حسابداری، در سطح معنی داری ۰۵/۰ تفاوت معنی دار‌‌ وجود ندارد. بین خودکارآمدی دانشجویان پسر و دختر، در سطح معنی داری ۰۵/۰ تفاوت معنی دار‌‌ وجود ندارد.بین سلامت روان دانشجویان پسر و دختر، در سطح معنی داری ۰۵/۰ تفاوت معنی دار‌‌ وجود ندارد.

کلید واژه ها : خودکارآمدی، سلامت روان، دانشجویان

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی رابطه خود کارآمدی با سلامت روانی دانشجویان علوم تربیتی و حسابداری دانشگاه پیام نور
تعداد صفحات پروژه : ۸۶
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: دارد
مقدمه: دارد
تصویر: ندارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۹۱
حجم فایل: ۱۵۸ کیلوبایت
پرسشنامه: پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ GHQ
رشته های مرتبط با پروژه: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این پروژه:  مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه ” بررسی رابطه خودکارآمدی با سلامت روانی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه پیام نور ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه و پایان نامه مشاوره

دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی

دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی

دانلود پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی

دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات روانشناسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات علوم اجتماعی با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا