دانلود پروژه سنجش خلاقیت دانشجویان و بررسی نگرش آنان در مورد تاثیر تحصیل بر رشد خلاقیتشان
پروژه سنجش خلاقیت دانشجویان کارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد تأثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیتشان
بخشی از پروژه : |
فهرست:
تشکر و قدردانی چکیده فهرست مطالب فهرست جداول فهرست نمودارها فصل اول : طرح کلی پژوهش دعای هنرمند مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت حرکت به سوی خلاقیت اهداف تحقیق فرضیات تحقیق تعریف مفاهیم و واژه ها محدودیتهای تحقیق خلاصه فصل فصل دوم : سابقه موضوع تحقیق مقدمه ساختار مغز و عملکرد آن تعاریف خلاقیت ۱ . نگرشهای خاستگاهی ۲ . نگرشهای فرایندی رابطه هوش و خلاقیت فرایند خلاقیت مراحل والاس مراحل اسبورن مراحل تورنس نظریه های خلاقیت ۱٫ نظریه های جهان باستان ۲٫ نظریه های جدید فلسفی ۳٫ نظریه های روان شناسی ۴٫ روانکاوی جدید خصوصیات افراد خلاق نیازهای افراد خلاق عوامل موثر در خلاقیت هوش ویژگیهای شخصیتی خانواده مدرسه و دانشگاه و نقش آن در خلاقیت نقش انگیزه های درونی و بیرونی در خلاقیت و … جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید. ———- چکیده تحقیق: تحقیق حاضر با هدف سنجش میزان خلاقیت دانشجویان سه رشته روانشناسی، مدیریت آموزش و مشاوره دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد تأثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیتشان تدوین شده است. نمونه آماری این تحقیق شامل ۱۲۴ نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشکده میباشد. که ۴۶ نفر از رشته مدیریت آموزشی، ۴۲ نفر از رشته مشاوره و ۳۶ نفر از رشته روانشناسی را شامل می شود. روش نمونهگیری آن، طبقهای تصادفی نسبتی است که از بین سه گروه آموزش تعدادی ضد دانشجویان متناسب با رشته براساس جدول مورگان انتخاب شدند. برای سنجش خلاقیت افراد از پرسشنامه سنجش خلاقیت CREE تورستون استفاده شد و برای بررسی تاثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیت دانشجویان از یک مصاحبه کتبی استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل دادهها برای تعیین رابطه هرکدام از سوالات مصاحبه کتبی استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل دادهها برای تعیین رابطه هر کدام از سوالات مصاحبه کتبی و جنس افراد و رشته تحصیلی آنان با میزان خلاقیت افراد از آزمون ناپارامتر یک خی دو پیرسون استفاده شد و برای تعیین رابطه معدل و جنس افراد با خلاقیت از آزمون ناپارامتریک کروکسال والیس استفاده شده است. فرضیات این تحقیق یا سطح معناداری ۹۵ درصد اطمینان آزمون شد. در انجام این مراحل از نرمافزاری آماری spss استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان میدهد. ۱ـ خلاقیت مستقل از جنس افراد است. ۲ـ خلاقیت از رشته تحصیلی افراد تبعیت نمیکند. ۳ـ دوره تحصیلی دانشگاهی بخودی خود نقشی در رشد خلاقیت افراد ندارد. ۴ـ معدل بالا بیانگر خلاق بودن فرد نیست. ۵ـ در پرورش خلاقیت آموزش آن میتوان نقش بسیار مهمی را ایفا کند. |
.
مشخصات پروژه : | |
عنوان فارسی: سنجش خلاقیت دانشجویان کارشناسی سه رشته علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد تأثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیتشان |
|
تعداد صفحات پروژه : ۲۱۷ |
مقطع علمی : – |
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) | محتوای فایل : zip |
فهرست: دارد | چکیده: دارد |
مقدمه: دارد |
تصویر: ندارد |
منبع: دارد | سال پژوهش: —- |
حجم فایل: ۳۶۰ کیلوبایت |
|
رشته های مرتبط با پروژه: علوم تربیتی ، روانشناسی |
.
خرید پروژه : |
جهت خرید پروژه “پروژه سنجش خلاقیت دانشجویان و بررسی نگرش آنان در مورد تاثیر تحصیل بر رشد خلاقیتشان ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید |
.
مطالب مرتبط: |
دانلود پروژه و پایان نامه مشاوره دانلود پروژه و پایان نامه علوم تربیتی دانلود پروژه و پایان نامه روانشناسی دانلود پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی دانلود مقالات علوم تربیتی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@
– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ – ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر |