دانلود پروژه رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
پروژه علوم تربیتی :بررسی رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش اموزان مقطع ابتدایی شهرستان سبزوار در سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از پروژه : |
فهرست:
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش فصل دوم : بیشینه تحقیق مقدمه انواع رویکردها در فرآیند یاددهی – یادگیری یاددهی – یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی نقد یاددهی – یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی یاددهی – یادگیری با رویکرد فعال ویژگی ها و نکات اصلی در یاددهی – یادگیری با رویکرد فعال رابطه تدریس و یادگیری مبانی نظری رابطه تدریس و یادگیری الگوهای تدری۴ ارتباط الگوهای تدریس با برنامه درسی و … جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید. ———– چکیده ۱٫ بین محتوای نا مناسب کتابهای درسی و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد. جامعه آماری که در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته شامل کلیه معلمان مقطع ابتدائی شهرستان سبزوار می باشد که تعداد آنها ۱۶۹۸ نفر است که ۷۸۴ نفر معلمین مرد و ۸۵۰ نفر معلمین زن می باشند و نمونه این پژوهش ۵۰ نفر از معلمین مقطع ابتدائی هستند. |
.
مشخصات پروژه : | |
عنوان فارسی: بررسی رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال در اُفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سبزوار در سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵ |
|
تعداد صفحات پروژه : ۹۲ |
مقطع علمی : کارشناسی |
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) | محتوای فایل : zip |
فهرست: دارد | چکیده: دارد |
مقدمه: دارد |
تصویر: ندارد |
منبع: دارد | سال پژوهش: ۱۳۸۶ |
حجم فایل: ۲۲۶ کیلوبایت | پرسشنامه: دارد |
رشته های مرتبط با پروژه: علوم تربیتی | |
گرایش های مرتبط با این پروژه: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی |
.
خرید پروژه : |
جهت خرید پروژه “رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید |
.
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@
– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴ – ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر |